Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@04:37:59 GMT

مهلت ثبت نام کنکور ارشد به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۱۸۵۹

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ که از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است ساعت ۲۴ دیشب به پایان رسید.

با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شد.

تمامی داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افرادی که قبلاً در مراحل آذرماه و بهمن ماه ۹۸ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام کرده‌اند و افرادی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند این امکان را دارند که تا ساعت ۲۴ چهارشنبه سوم اردیبهشت ۹۹ با ورود سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ویرایش یا ثبت نام جدید اقدام کردند.

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به همراه اطلاعیه‌ها و اصلاحات دفترچه به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

 

شبکه خبر /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000I20 برچسب ها: کنکور ارشد ، کارشناسی ارشد ، سازمان سنجش

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کنکور ارشد کارشناسی ارشد سازمان سنجش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک

خبر عجیب رییس سازمان سنجش:برخی از افراد به دکتر مراجعه کرده‌اند و ابزارهای جاسوسی برای کنکور را در بدن کار گذاشته‌اند. حتی قبل از فرآیند آزمون هم اگر داوطلب این ابزارها را داشته باشد متخلف محسوب می‌شود و از آزمون محروم می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • یک‌بار دیگر کنکور ویرانگر!
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد