Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:30:23 GMT

برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۱۳۸

برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر

مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بسیج شهرستان بندرماهشهر در مصلی این شهر برگزار شد تا از اقشار آسیب پذیر که در زمان شیوع بیماری کرونا به دنبال رکود کسب و کارشان بر محرومیت آنها افزوده شده و با تامین مایحتاج زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه شده اند حمایت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، مرحله اول رزمایش  کمک مومنانه بسیج شهرستان بندرماهشهر در مصلی این شهر برگزار شد تا از اقشار آسیب پذیر که در زمان شیوع بیماری کرونا به دنبال رکود کسب و کارشان بر محرومیت آنها افزوده شده و با تامین مایحتاج زندگی خود با مشکلات زیادی مواجه شده اند حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهدای 2 هزار و 591 بسته معیشتی به ارزش ریالی۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون و قربانی کردن ۵ گوسفند همزمان با اجرای رزمایش و توزیع گوشت آن بین خانواده‌های نیازمند از جمله اقدامات انجام شده در این رزمایش است، از دیگر موارد می‌توان به اهدای ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنین اهدای ۴ سری جهیزیه به زوج‌های جوان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال اشاره کرد.

هادی مقدم، مسؤول سازندگی سپاه شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات برگزاری این رزمایش در شهرستان بندرماهشهر اظهار کرد: یکی از اهداف این رزمایش به صحنه آوردن کمک‌های مردمی در حمایت از خانواده‌های نیازمند و هم افزایی نهادها، سازمان ها و خیرین بود، انجام ماموریت طرح کمک مومنانه به صورت مسجد محور، پایگاه محور و محله محور اجرا شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج  گفت: از جمله کارهایی که تاکنون انجام شده است می‌توان به پویش بخشش بدهی فروشگاهی کسانی که تحت تاثیر ویروس کرونا توان پرداخت بدهی خود را از دست داده اند  و همچنین عدم دریافت اجاره از واحد های مسکونی افراد نیازمند اشاره کرد.

مسؤول گروه‌های جهادی شهرستان ماهشهر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده حلقه‌های صالحین تبدیل به حلقه های خدمت و اجرای طرح کمک مومنانه شده است.

 مقدم در ادامه از طرح های اجرا شده از ابتدای مواجهه با ویروس کرونا گفت: طرح ضدعفونی سطح شهرستان و مناطق مثبت به‌صورت مداوم، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، اجرای طرح غربالگری، طرح مشاوران سلامت، طرح ایست و کنترل سلامت، طرح فاصله گذاری اجتماعی و طرح کمک های مومنانه از جمله طرح های اجرا شده و مستمر توسط ناحیه مقاومت بسیج در سطح شهرستان  بوده است.

دبیر قرارگاه کمک مومنانه جهت پیشبرد اهداف طرح کمک مومنانه به شرح وظایف این کمیته‌ها پرداخت و گفت: معاونت اجتماعی با هدف اجرای هدفمند فعالیت ها و در راستای شناسایی نیازمندان درحال راه‌اندازی سایت مهر کریمانه برای شناسایی و ایجاد بانک آماری شهرستان است که در این سامانه، اطلاعات تمامی نیازمندان ثبت شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش بسیج کرونا شهرستان بندرماهشهر کمک مومنانه طرح کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی

طرفداری - در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میزبان بایرلورکوزن است:

اطلاعات بازی رم و لورکوزن تورنومنت: دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ زمان برگزاری: پنج شنبه ۲ می ۲۰۲۴ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: استادیوم المپیکو، رم داور: فرانسوا لتکسیه (فرانسه) گلزنان:  ترکیب رم و لورکوزن ترکیب رم

۴۳۳ / اسویلار، کارسدورپ، مانچینی، اسمالینگ، اسپیناتزولا، پاردس، کریستانته، پلگرینی، الشعراوی، لوکاکو، دیبالا

ترکیب لورکوزن

۳۴۳ / کوار، استانیشیچ، تاه، تاپسوبا، فریمپونگ، اندریش، ژاکا، هینکاپیه، وریتس، گریمالدو، عدلی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • رتبه نخست شهرستان پلدشت در نرخ رشد جمعیت
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان