Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@16:08:52 GMT

کشف ۱۱۰ راس احشام قاچاق در چگنی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۲۲۷

کشف ۱۱۰ راس احشام قاچاق در چگنی

سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز پنجشنبه به رسانه ها اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان چگنی حین کنترل خودروهای عبوری در جاده های ارتباطی خرمآباد - کوهدشت ۲ دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودروهای توقیفی حامل ۱۱۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده و در این راستا ۲ نفر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش دام های قاچاق را ۲۷۵ میلیون تومان برآورد کردند.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: نقل و انتقال احشام بدون مجوز بهداشتی می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد و از شهروندان تقاضا داریم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق احشام را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا قاچاق مرکز فوریت های پلیسی احشام چگنی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین