Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در دزفول گفت: شیوع کرونا تحت تاثیر میزان رعایت قرنطینه کنترل و مهار می‌شود. استان خوزستان باتوجه به این‌که در ایام نوروز پذیرای مهمانان و مسافران هر چند به میزان کمت بود، امروز وارد پیک شیوع کرونا شده و تعداد مبتلایان متأسفانه در خوزستان رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دزفول ادامه داد: برخلاف بعضی دیگر از استان‌های کشور، به دلیل تعطیلات نوروز و نقل و انتقالات مسافران از خوزستان و شهرستان دزفول ما در استان با افزایش تعداد بیماران کرونایی مواجه شدیم.

وی با بیان‌ این‌که واقعیت را باید  به صورت درست و دقیق به مردم منتقل کرد،عنوان کرد: معتقدم اگر مسائل را به صورت واقعی و دقیق به مردم منتقل کنیم و آنان در جریان واقعیت قرار بگیرند قطعاً نکات بهداشتی را با دقت و وسواس بیشتری رعایت خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از این پیک شیوع بیماری در کشور عبور کنیم.

وی درباره وضعیت امکانات در بیمارستان‌های دزفول گفت: الحمدالله به دلیل این‌که ۲ شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول قرار دارد وضعیت امکانات خوب است و کادر بهداشت و درمان به خوبی کار می‌کنند که باعث رضایتمندی مردم شده‌اند اما شیوع گسترده بیماری امکانات را محدود می‌کند.

پاپی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه مجتمع بیمارستان سوانح سوختی که از چند سال پیش در دست احداث بود امروز تکمیل شده و این بیمارستان در حال حاضر در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال تلاش است تا بیمارستان گنجویان این شهر را کمتر درگیر این بیماری کند.

نماینده مردم دزفول تاکید کرد: امروز یک محیط جداگانه در بیمارستان سوانح سوختگی دزفول برای بیماران کرونایی فراهم شده است که در حال حاضر این دسته از بیماران آنجا هستند.

وی تاکید کرد: باتوجه به کمبود امکانات انتظار این است که وزارت بهداشت بیشتر کمک کند، به شخصه چندین بار به معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت رفتم و باید بگویم در این‌نهاد آنطوری که باید همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و این معاونت وقت لازم را برای رسیدگی به معظلات و مشکلات نمی‌گذارند.

پاپی‌زاده گفت: گروه‌های جهادی خوبی در دزفول داریم، کارگاه‌های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در دزفول شبانه‌روز کار می‌کنند. مردم و خیرین عملاً درصد زیادی از نیازمندی‌ها به اقلام بهداشتی مانند ماسک و غیره را تولید و برطرف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: لازم است دولت بعد از پیک این بیماری در جهت ذخیره‌سازی اقلام بهداشتی آن هم باتوجه به این‌که در پاییز طبق پیش‌بینی‌ها با موج مجددی از بیماری کرونا و بعضی از بیماری‌ها مانند آنفولانزا رو‌به‌رو خواهیم شد فکری اساسی کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا کووید 19 اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد