Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@09:58:37 GMT

پرسنل ۲۶ ناو جنگی آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۲۵۵۳

به نقل از هیل، یک مقام نظامی آمریکا با اعلام این که در بین پرسنل ۲۶ ناو جنگی آمریکایی موارد مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده است افزود تمامی این ناو‌ها در بندر بوده و هر کدام تعدادی مبتلا به ویروس کرونا دارند.

این مقام نظامی آمریکایی گفت که ۱۴ ناو دیگر نیز موارد ابتلا به ویروس کرونا داشته‌اند که تمامی ملوانان آن‌ها در حال حاضر بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۲۹۷ ناو جنگی فعال آمریکا در حال حاضر ۹۰ ناو در دریا بوده و هیچ مورد ابتلا به کرونا در این ناو‌ها گزارش نشده است.

در حال حاضر ۳ هزار و ۵۷۸ نفر از نظامیان آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد دو نفر جان خود را از دست داده، ۸۵ نفر در بیمارستان بستری بوده و یک هزار و ۷۳ نفر نیز بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

نیروی دریایی آمریکا با یک هزار و ۲۹۸ مورد، یک سوم از مبتلایان به ویروس کرونا در ارتش آمریکا را داراست که تقریبا نیمی از این تعداد نیز، مبتلایان به ویروس کرونا در ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» هستند.

بر اساس آخرین آمار مربوط به تعداد جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا، تاکنون بیش از ۴۶ هزار نفر در پی ابتلا به این ویروس  جان خود را در آمریکا از دست داده‌اند.

اکنون آمریکا با ثبت بیش از ۸۱۵ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا، از این حیث در جهان رکورددار محسوب می‌شود.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی یک روز اخیر، افزایش ۲۵ هزار نفری را ثبت کرده است. تاکنون در جهان بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است