Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از شهرام کرمی اعلام کرد: در تلاشیم تا به منظور ارتقاء جایگاه دادسرا و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان میزان خدمات الکترونیک را افزایش دهیم. 

وی تصریح کرد: در این راستا از قبل برخی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات همچون استقرار سامانه کنترل تردد و ثبت نام ثنا (ابلاغ الکترونیکی) را اجرایی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شاکیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این سامانه به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنند، تاکید کرد: برای مراجعینی هم که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، در ورودی دادسرا 2 باجه مستقر شده‌اند که اقدام به ثبت‌نام مراجعه‌کنندگان در سامانه ثنا می‌کنند. 

کرمی به برخی از مزایای این اقدام اشاره کرد و گفت: کاهش میزان ترددهای غیرضروری به دادسرا، کمک به کشف افراد کار قاچاق کن، افزایش چشمگیر صدور ابلاغیه های الکترونیک و رسیدگی سریعتر به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان از جمله این مزیت‌ها به شمار می‌رود. 

وی اعلام کرد: همشهریان که قصد دریافت خدمات از دادسرای استان دارند، باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و تائیدیه ثبت نام خود در این سامانه را به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها شکایت دادستانی کل کشور کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکایت دادستانی کل کشور کرمانشاه شکایت دادستانی کل کشور کرمانشاه مراجعه کنندگان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم

از اواخر وقت شب گذشته با ورود سامانه بارشی به شهر بندرعباس، بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و وزش باد در این شهر آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سامانه بارشی که دو روزی هست مهمان مردم استان هرمزگان در جزایر خلیج فارس و غرب استان است، از شب گذشته خود را به مرکز استان رسانده و فعالیت بارشی خود را آغاز کرده است.

شب گذشته با ورود سامانه بارشی به بندرعباس و ابرناکی کامل اسمان، بندرعباس شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد بود.

این بارش‌های ملایم همچنان در این شهر وجود دارد و سبب شده مردم در تعطیلات آخر هفته خود را به ساحل برسانند و از این آب و هوای کم نظیر مطبوع بهاری نهایت بهره و استفاده را ببرند.

مطابق پیش‌بینی ها این سامانه بارشی تا عصر امروز در بندرعباس وجود خواهد داشت و رفته رفته از حجم ابرها کاسته شده و سامانه فعالیت خود را در شرق استان ادامه خواهد داد.

.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست