Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ایوب درویشی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کاشان با بیان اینکه با تلاش و وحدت بخش‌های دولتی و کمک‌های مردمی و خیرین تا حدود زیادی کرونا در کاشان کنترل شده است، اظهار داشت: روند پیش رو قابل قبول است و وضعیت به سمت نرمال شدن پیش می‌رود.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند نزولی شیوع کرونا در منطقه کاشان ابراز داشت: طرح‌های اجرایی در راستای مدیریت کرونا و فاصله گیری اجتماعی و غربالگری در منطقه کاشان موفقیت آمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم منطقه در طرح غربالگری پایش شده اند، تصریح کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نیز تاکید شده است که از ظرفیت‌هایی مانند بازرسی اصناف و بسیج به بهترین نحو استفاده و بازرسی‌های مستمر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی از الزام صنوف مختلف برای اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر باعث جلوگیری از شیوع مجدد کرونا می‌شود.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه همراه با جمعی از فعالین اقتصادی و صنعتی منطقه کاشان بیان داشت: با بررسی‌های دقیق و هوشمند باید کمک کنیم تا کسب و کارها و همچنین شرایط لازم برای ادامه فعالیت واحدهای مختلف فراهم شود.

وی با بیان اینکه دولت طرح‌هایی برای حمایت قانونی از مشاغل و اصناف زیان دیده از کرونا دارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین این بخش‌ها گردشگری است که باعث شده است که امیدواریم با پایان کرونا و اجرای طرح‌های در نظر گرفته شده شاهد رونق گردشگری در کشور باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، افزود: بر این مبنا ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند فقط از دو سوم نیروها استفاده و یک سوم بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی ساعت فعالیت ادارت از هفت صبح تا ۱۴ است، گفت: این مصوبه از ۲۳ فروردین ابلاغ و تا اطلاع ثانوی باید توسط ادارات اجرا شود.

کد خبر 4907539

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری اصفهان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام ستاد مقابله با کرونا قزوین ماه مبارك رمضان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان بارش باران استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت با میانگین ۵۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۵۲، احمدآباد ۸۶، پارک زمزم ۶۰، میدان انقلاب ۶۲، خیابان پروین اعتصامی ۶۳، دانشگاه صنعتی و رهنان ۵۸، خیابان زینبیه ۷۰، بولوار کاوه ۶۴ ایستگاه ولدان ۵۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوای اصفهان در ایستگاه بزرگراه خرازی با عدد ۴۹، سپاهان‌شهر ۴۰، خیابان فرشادی ۳۴، کردآباد ۴۵ و میرزا طاهر ۴۸ AQI وضعیت پاک را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۲۷ و شاهین شهر با میانگین ۳۹ AQI در وضعیت پاک و در کاشان با میانگین ۱۰۹ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، زرین‌شهر با میانگین ۵۶، سجزی ۷۰، قهجاورستان با میانگین ۹۹، نجف آباد ۶۳ و مبارکه ۵۹ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای منطقه صنعتی دولت آباد قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6088316

دیگر خبرها

  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان