Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان همدلی و کمک مومنانه اهدایی بنیاد اکرام نزاجا، قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور در کرمان آغاز به‌کار کرد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اهدای کمک‌های کاروان همدلی و کمک مومنانه اهدایی بنیاد اکرام نزاجا، قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور برای کمک به مردم آسیب‌دیده در سیل و اقشار آسیب‌پذیر کرمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی کاروان کمک‌های مومنانه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش به مناطق سیل‌زده جنوب کرماناقدامات پیشگیرانه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در مقابله با کرونا؛ از تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تا راه‌اندازی ایستگاه‌های غربالگریاختصاصی| گروه مهندسی 455 قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش به کمک سیل‌زدگان شتافت

امیر سرتیپ مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اقداماتی که در طول اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا با محوریت ارتش در جنوب شرق کشور انجام شده است اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا در پیام عید نیمه شعبان در راستای کمک‌های مومنانه به مردم آسیب‌دیده در بحث کرونا تاکید داشتند.

وی بیان کرد: در این راستا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اقدام به اجرای یک رزمایش تحت عنوان همدلی و کمک مومنانه کرد که این رزمایش امروز  در کرمان به مرحله اجرا در آمده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با عنوان اینکه بیش از 2 هزار و 500 بسته معیشتی از اقلام و ملزومات مورد نیاز در این کاروان وجود دارد گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان این اقدام و کمک مومنانه به منطقه رودبار جنوب و شهداد که در سیل‌ها اخیر آسیب دیدند ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه  تعدادی از این بسته‌های معیشتی نیز بین اقشار آسیب‌پذیر شهر کرمان و با کمک کمیته امداد توزیع می‌شود افزود: این حرکت در طول ماه مبارک رمضان هم تداوم دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: این کاروان کمک مومنانه، اهدایی بنیاد اکرام نزاجا، قرارگاه منطقه‌ای نزاجا، ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور و کمک‌های همکاران ما در راستای کمک مومنانه به مردم آسیب‌دیده در سیل و اقشار آسیب‌پذیر است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش همدلی و کمک مومنانه جنوب شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد

اعضای کاروان پیاده انصارالحسین (ع) وابسته به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم مشهد، برای بیست و چهارمین سال پیاپی از مشهد مقدس تا کربلای معلی را با پای دل طی خواهند کرد.

ثبت نام در این کاروان مخصوص برادران است که از هم اکنون آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه دارد.

کاروان پیاده انصارالحسین (ع) برای بیست و چهارمین سال پیاپی، در ۲۵ خرداد امسال با برگزاری مراسم بدرقه در مشهد، بعد از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، عازم کربلای معلی خواهند شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این کاروان و حضور در طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۵۹۰۶۱۴۱۰، ۰۹۱۵۹۱۰۱۵۱۰ و ۰۵۱۳۳۷۱۲۳۰۵ تماس بگیرند.

همچنین متقاضیان برای ثبت نام حضوری نیز می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به مجتمع اسلامی حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) واقع در مشهد مقدس، شهرک شهید رجایی، روبه‌روی حر ۲۳ مراجعه کنند.

کاروان پیاده انصار الحسین، یک کاروان مردمی است که اعضای این کاروان حدود ۲ هزار کیلومتر در خاک ایران پیاده روی می‌کنند و با عبور از ۵ استان کشور از طریق مرز شلمچه و پس از طی تشریفات قانونی وارد خاک عراق خواهند شد و سپس با میلیون‌ها زائر حسینی همراه و ادامه مسیر را در خاک عراق به سمت کربلای معلی پیاده‌روی خواهند کرد و در آستانه اربعین حسینی در حرم سید و سالار شهیدان نائب‌الزیاره مردم شریف ایران و تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا