Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال افزایش بیماران کرونا و الزام مردم به حضور در منازلشان دستگاه قضایی پاکستان قوانین سختی علیه احتکار وضع کرد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، همزمان با شیوع گسترده کرونا در پاکستان و ابتلای 10 هزار و 503 نفر در این کشور به کرونا دولت اسلام آباد بر لزوم قرنطینه خانگی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکستان که پیش از این اجازه داده بود در ماه رمضان نمازها به جماعت برگزار شوند و مردم با رعایت اصول بهداشتی در مساجد حاضر شوند از تصمیم خود بازگشته و اعلام کرد: به زودی درباره این موضوع تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

کرونا در پاکستان تاکنون جان 222 نفر را گرفته است و مسئولین بهداشتی پاکستان نیز تاکید کرده اند احتمال شیوع بیشتر کرونا و اوج گیری انتشار آن زیاد است.

از سوی دیگر بسته شدن بازارهای خسارت‌های فراوانی به اقتصاد اسلام آباد وارد کرده و برخی کارشناسان معتقدند کرونا ممکن است حجم اقتصاد پاکستان را 40 درصد کوچک کند.

علاوه بر این همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به خرید وسایل ضروری احتمال احتکار و سودجویی برخی وجود دارد.

دستگاه قضایی پاکستان برای مبارزه با احتکار قوانین خود را سخت تر کرده و اعلام کرد: افرادی که به جرم احتکار دستگیر شوند نمی توانند با قید وثیقه آزاد شوند.

همچنین دادگاه عالی پاکستان تاکید کرد: 3 سال حبس در انتظار افرادی است که به جرم احتکار لوازم ضروری مردم دستگیر شوند.

این در حالی است که اصناف مختلف در پاکستان به باز شدن کسب و کارها تاکید دارند و از دولت پاکستان می خواهند برای جلوگیری از خسارت بیشتر به مشاغل آزاد اجازه باز شدن مغازه ها را بدهد.

پاکستان تراکم جمعیت زیادی دارد و دولت از بیم شیوع کرونا در بازارها و معابر قوانین سختی برای کنترل ترددها وضع کرده است.

کرونا در شبه قاره| تعداد بیماران در هند به مرز 20 هزار و در پاکستان به 10 هزار نفر رسیدموافقت کابینه پاکستان با صادرات دارو به آمریکا و عربستانبازگشایی مرز پاکستان و افغانستان به مدت 2 روزجزئیات تازه از دستگیری پلیس پاکستانی که به جاسوسی برای هند متهم است

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار پاکستان ویروس کرونا اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش نیز تاکید کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد و برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شد و برخی با قرارهای لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد، تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم می‌شود و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901315

دیگر خبرها

  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • تشدید نگرانی صهیونیست‌ها از بایکوت علمی اسرائیل در جهان
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان