Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:17:42 GMT

کشمکش مرزی ۲ روستای مهریز بعد از ۱۲ سال به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۳۹۱۵

کشمکش مرزی ۲ روستای مهریز بعد از ۱۲ سال به پایان رسید

رضا زارع زاده مهریزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با موافقت و رضایت اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای این ۲ روستا محدوده دقیق مرزی آنها  تعیین، ترسیم و به امضای حاضران رسید.

وی ادامه داد: بعد از این مرحله، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید نسبت به مطالعه و طراحی و تهیه طرح هادی برای هرکدام از آن روستاها پس از تأمین اعتبار لازم از طریق مشاور واجد شرایط اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول یادآور شد: طرح تفکیکی مصوب اداره کل راه و شهرسازی بر روی زمین ۵.۲ هکتاری محدوده ۲ روستا به متقاضیان با رعایت ضوابط واگذار می‌شود.

زارع زاده خاطر نشان کرد:  مشخص کردن و پیاده‌سازی خط مرزی محدوده توافق شده ۲ روستا و حریم بلوار بر روی زمین توسط بنیاد مسکن از دیگر توافق این موضوع بود.

روستاهای عصمت آباد و خورمیز سفلی با چهار هزار  نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

مرکز شهرستان ۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز روستائیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز روستائیان مهریز روستائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مرتضی باغبانی اظهار داشت: سند تک برگی تمامی اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک افزود:در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک(محدوده و حریم شهر) بیش از 284 هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده 9 قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضایی و تامین زمین مورد نیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را از مهم ‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی برشمرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: همچنین افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ترک‌خوردگی‌ها و فرونشست عجیب نقش جهان
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • هفت خان مشکلات پیش روی اراضی هفت آسیاب سنندج
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند