Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا بر الزام برنامه ریزی مسئولان برای بهره مندی شهرستان از ظرفیت های عظیم کشورهای اوراسیا در سال "جهش تولید" تأکید کرد.

حسن رستم زاد در گفت و گو با ایسنا در خصوص چگونگی تحقق دستور مقام معظم رهبری در زمینه "جهش تولید"، اظهار کرد: با دقت در نام گذاری های رهبر معظم انقلاب برای سال های جدید، درمی یابیم نام هایی که ایشان برای هر سال انتخاب می کنند، مکمل نامگذاری سال قبل و زمینه ساز توسعه و پیشرفت در سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان تحقق شعارها در هر سال برای سال بعدی تأثیر مستقیم دارد، ادامه داد: راه حل رفع مشکلات، کار کردن علمی و با برنامه و مطالعه در بخش های مختلف همراه با پشتکار است تا ضمن پشت سر گذاشتن دغدغه ها در راستای تعالی جامعه حرکت کنیم.

وی مهمترین راه برون رفت از مشکلات را تکیه بر تولیدات داخلی دانست و افزود: تولیدکنندگان نیز باید با افزایش کیفیت محصولات، برای جلب اعتماد مردم تلاش و جامعه را به استفاده از تولیدات داخلی هدایت کنند.

عملی شدن جهش تولید با جهش در ایده ها و افکار

رستم زاد اصلاح برخی قوانین و دستورالعمل هایی که سرعت تولید را می گیرند را اولویت ها برشمرد، خاطرنشان کرد: محقق نشدن این مهم سبب می شوند که تولید کنندگان منصرف شوند و به سرمایه گذاری در بخش های دیگر روی آورند.

وی با تأکید بر بهره مندی از همه ظرفیت های تولید در شهرک صنعتی آستارا و سایر واحدهای تولیدی شهرستان، اضافه کرد: برای عملی شدن جهش تولید باید جهش در ایده ها و افکار در راستای افزایش تولیدات را در همه حوزه ها تغییر و سپس تقویت کنیم.

ارزشیابی مسئولان آستارا با اقدام در زمینه جهش تولید

فرماندار آستارا در بخش دیگر سخنان خود از ظرفیت های بندر مرزی آستارا در این حوزه سخن گفت و تصریح کرد: در این سال مدیران شهرستان باید با شجاعت و اقدام جهادی در زمینه های مختلف و هماهنگ با فرمانداری در راستای تحقق شعار سال اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدامات در پایان سال ۹۹ در ارزشیابی آنان به طور مستقیم تأثیرگذار خواهد بود، افزود: مسئولین شهرستان باید ضمن بهره مندی از ظرفیت عظیم ارتباط با کشورهای اورآسیا و بازاریابی برای تولیدات داخلی جهت صادرات درصدد توسعه مراودات به خصوص بهره مندی از ظرفیت های آستارا باشند.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن آستارا در نقطه صفر مرزی و نزدیک ترین نقطه به کشورهای CIS و دارا بودن سه مرز فعال ریلی، دریایی و خشکی برنامه ریزی های لازم را می طلبد.

زمینه سازی برای برون رفت از رکود

رستم زاد بر شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در هر بخش با توجه به نوع فعالیت تولیدکنندگان و دست اندر کاران فعال در بخش های مختلف اشاره کرد و توضیح داد: بحث شناخت و آگاهی از توانمندی ها از دیگر مباحث تأثیرگذار و کلیدی در تحقق جهش تولید است.

وی در پایان یادآور شد: مدیران باید با برنامه ریزی دقیق و درست، زمینه سرمایه گذاری که راه برون رفت از رکود را فراهم کرده و رفع موانع سرمایه گذاری و تولید که عامل اصلی و مانع تحقق شعار سال است را بردارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بهره مندی جهش تولید ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • تحقق سند تحول قضایی در اردبیل با جدیت پیگیری می شود
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز