Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان خبر داد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان نظارت بر فعالیت اصناف تشدید می‌شود. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

هدایت حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به وفور در استان وجود دارد اظهار داشت: کالاهای اساسی مانند گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماهی، روغن و برنج تأمین و قیمت‌ها در بازار مناسب است و تنها مسئله مربوط به قیمت شکر است که تمهیداتی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به دلیل توسعه هدفمند برخی محصولات استراتژیک بخش کشاورزی در کشور مانند گندم، چغندر قند، نیشکر ، سویا و کلزا، هم اکنون به اندازه کافی قند و شکر و روغن در کارخانه های کشور تولید و در انبارها ذخیره شده است. 

حاتمی گفت: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه هم اکنون1244 تن برنج، 1244 تن شکر، 622 تن مرغ منجمد و 15 هزار تن گوشت قرمز منجمد در انبارها و سردخانه‌های استان کرمانشاه ذخیره شده است.

تهران| بیش از 590 تن کالای اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در پردیس توزیع می‌شودقدردانی دولت از رانندگان کامیون/جابه‌جایی 14میلیون تن کالای اساسی طی 2 ماه350 هزار تن کالای اساسی با 7 فروند کشتی ‌وارد بندر چابهار شد

وی درباره قیمت‌ها کالاهای توزیع شده گفت: هر کیلوگرم برنج هندی 8000 تومان، هر کیلوگرم شکر 5000 تومان، هر کیلوگرم مرغ 12 هزار تومان و گوشت قرمز هر کیلوگرم 42 هزار تومان در بازار عرضه و در اختیار شهروندان قرار می‌‌گیرد.

حاتمی از توزیع 1000 تن سهمیه شکر تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا این سهمیه باید به صورت بهداشتی و بسته‌بندی شده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: بنابراین واحدهای تولیدی که ظرفیت بسته‌بندی دارند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن بسته‌بندی شکر اختصاص یافته آن را در شبکه‌های توزیع تعریف شده از سوب کارگروه تنظیم بازار استان توزیع کنند.

حاتمی با بیان اینکه گروه‌های نظارتی با اولویت کالاهای اساسی عمده فروشی‌ها را با دقت بیشتری رصد می‌کنند عنوان کرد: کالاهای تنظیم بازار ماه رمضان براساس قیمت‌های مصوب سازمان صمت استان توزیع می‌شوند و با هرگونه گران‌فروشی برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کد رهگیری اصناف کم‌خطر در شیوع بیماری کرونا نیز برای تمام واحدها الزامی است.

انتهای پیام/832/ی

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران