Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:26:41 GMT

هیأت داوران خارجی مسابقه کارتون «کرونا» مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۴۱۷۵

هیأت داوران خارجی مسابقه کارتون «کرونا» مشخص شدند

سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر اولین مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» از انتخاب هیأت داوران خارجی این مسابقه خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: هیأت داوران خارجی «ما کرونا را شکست می دهیم» از بین ۵ کشور چین، ترکیه، روسیه، برزیل و صربستان انتخاب شدند که هنرمندان کاریکاتوریست مطرحی در جهان دارند.

وی اضافه کرد: اسامی این داوران عبارتند از: اری اوزبک از ترکیه به عنوان رئیس هیأت داوران و کارتونیست و نویسنده، لیوی وانگ رئیس انجمن بین المللی کارتون و انیمیشن در چین، نیکلاو ورونتسوف از روسیه کارتونیست و تصویرساز کتاب‌های کودکان و مارسیو لیته از برزیل کارتونیست و رئیس سایت برزیل کارتون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی طباطبایی همچنین از اضافه شدن یک داور ایرانی به ترکیب داوران خبر داد و بیان کرد: علاوه بر محمدحسین نیرومند، بهرام عظیمی و سیدمسعود شجاعی طباطبایی، سلمان مهذبیه هنرمند کارتونیست و مسئول تولیدات فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به عنوان نماینده‌ای از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ترکیب داوران ایرانی اضافه شد.

دبیر اولین مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» همچنین با اشاره به آمار هنرمندان حاضر از کشورهای مختلف در مسابقه گفت: ۴۳۶ هنرمند ایرانی، ۸۲ هنرمند ترکیه‌ای، ۷۲ هنرمند چینی، ۷۵ هنرمند هندی، ۷۰ هنرمند اندونزیایی، ۴۸ هنرمند برزیلی، ۳۰ هنرمند روسی، ۲۶ هنرمند صربستانی و ۲۵ هنرمند اوکراینی در مسابقه شرکت کردند.

به گزارش مهر، پس از ۴۰ روز بعد از اعلام فراخوان مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می دهیم» هنرمندان کاریکاتوریست ۸۸ کشور در این مسابقه شرکت کردند. از میان آثار رسیده ۲۱۸۸ اثر در مدت ۲۸ روز در سایت ایران کاریکاتور به نمایش درآمد که در این بازه زمانی یک میلیون و ۳۴۰ هزار نفر از این آثار دیدن کردند. این آثار علاوه بر سایت ایران کاریکاتور در صفحه مجازی مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر نیز نمایش داده شد.

کد خبر 4907758

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مسعود شجاعی طباطبایی بهرام عظیمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کاریکاتور ویروس کرونا تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی سینمای مستند رادیو نمایش فیلم کوتاه فیلم خروج شبکه یک سیما سازمان صداوسیما شبکه سه سیما شبکه پنج سیما ما کرونا را شکست می دهیم هیأت داوران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال عربستان، با پیروزی الهلال به پایان رسید. این تیم توانست در استادیوم الجوهرة شهر جده با نتیجه دو بر یک از سد الاتحاد عبور کرده و راهی مسابقه پایانی شود.

نکته عجیب درخصوص این مسابقه، هفتمین شکست متوالی الاتحاد برابر الهلال فقط در طول مسابقات فصل جاری بود. موضوعی که باعث تمسخر ببرها از سوی آبی پوشان شده و این رکورد منفی در تاریخ فوتبال عربستان بی سابقه است.

نخستین تقابل دو تیم به پیش از شروع فصل و تورنمنت باشگاه های عربی بازمیگردد. جایی که الهلال در مرحله یک چهارم نهایی، با گل های ساویچ، سالم الدوسری و مالکوم توانست در برابر تک گل رومارینیو، سه بر یک الاتحاد را شکست دهد.

شکست های دوم و سوم الاتحاد در رقابت های لیگ حرفه ای بود. الهلال در بازی رفت و در استادیوم الجوهرة جده در شرایطی که نیمه نخست را با شکست سه بر یک به رختکن رفته بود، در نهایت با نتیجه چهار بر سه برنده شد. در مسابقه برگشت نیز آبی ها سه بر یک پیروز شدند.

سپس در فاصله یک هفته، این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبرو شدند. الهلال در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه دو بر صفر از سد الاتحاد گذشت تا برای پنجمین بار متوالی در این فصل، از سد قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان عبور کند.

این دو تیم چندی پیش در فینال سوپرجام عربستان با هم روبرو شدند که الهلال سه بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. بالاخره هفتمین پیروزی الهلال مقابل ببرها در این فصل، شب گذشته به دست آمد و آنها با وجود اینکه بیش از 70 دقیقه را 10 نفره بازی کردند، اما در نهایت دو بر یک به پیروزی رسیده و راهی فینال جام حذفی شدند.

دیگر خبرها

  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند