Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@19:08:57 GMT

محدودیت تردد به مناطق تفریحی و گردشگری ایلام

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۴۲۴۰

محدودیت تردد به مناطق تفریحی و گردشگری ایلام

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا،  سرهنگ "رضا همتی‌زاده" اظهار کرد: در اجرای تصمیمات اتخاذ شده ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه داشته و ایستگاه‌های کنترلی ماموران انتظامی در ورودی‌های استان ایلام و تیم‌های گشتی پلیس راه از تردد غیرضروری خودروها به تفرجگاه‌ها و مکان های تفریحی در روزهای آخر هفته جلوگیری کرده و با متخلفان برابر قانون رفتار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رانندگانی که بدون توجه به مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا قصد تردد غیر ضروری به مناطق تفریحی و گردشگری در روزهای آخر هفته را داشته باشند، و نسبت به پارک کردن خودروها در حاشیه راه‌های این مناطق اقدام کنند، ماموران پلیس راه نسبت به اعمال قانون آنها به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اقدام می کنند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: تمامی مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری با همکاری فرمانداران و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسدود شده، لذا از مردم استان به ویژه رانندگان تقاضا می‌شود در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا با عوامل پلیس راه و دیگر دستگاه‌ها همکاری داشته و در خانه بمانند.

کد خبر 504247 برچسب‌ها كرونا در ايران استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه