Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس سرپرست معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی فارس گفت: ویروس کرونا و مسائل و مشکلات ناشی از آن فرصتی شد تا این معاونت در یک حرکت جهادی با اجرای پویش ملی اشتغال با شناسایی خیرین و ضمن برگزاری کارگاه‌های ویژه با همکاری علوم پزشکی و بسیج اصناف سازمان صمت، کارگاه تولید ماسک و گان راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریسا زارعی پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: در این راستا تاکنون ۲۰ کارگاه در سطح استان راه‌اندازی شده که ظرفیت روزانه تولید این کارگاه ۵۱۰۰۰ عدد ماسک و ۵۰۰ دست لباس گان است.

او ادامه داد: میزلن تولیدی از ابتدای شروع تاکنون ۹۵۰۰۰۰ عدد ماسک و ۳۲۰۰ دست لباس گان بوده و زمینه اشتغال ۳۰۲ نفر در این طرح ایجاد شده است.

سرپرست معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی فارس خاطرنشان کرد: این معاونت همزمان با شیوع این بیماری با بررسی شرایط گروه‌های هدف و شناسایی افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند، با کمک خیرین و موسسات خیریه تحت نظارت اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۷۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۰۰۰ برگ ژتون نان در بین خانواده‌ها کرده است.

زارعی عنوان کرد: توجه به کودکان کار و خیابان از دیگر اقدامات این معاونت بوده که در این ایام با تهیه و تدارک ۱۰۰۰ بسته معیشتی و همچنین مواد بهداشتی، دستکش و ماسک و توزیع این اقلام در بین این کودکان با هماهنگی سایر معاونت‌های این سازمان انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اشتغال کارگاه تولید ماسک فارس کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان