Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@05:34:42 GMT

پیام تسلیت روحانی درپی درگذشت مادر شهیدان جعفریان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۴۳۱۱

پیام تسلیت روحانی درپی درگذشت مادر شهیدان جعفریان

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه جعفریان را تسلیت گفت و تاکید کرد: این مادر فداکار نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهداء مادر بزرگوار شهیدان عالی‌قدر ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه جعفریان، تاکید کرد: این مادر فداکار که به تأسی از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب(س)، در عمر بابرکت خود فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت ام‌الشهداء حاجیه خانم سکینه واعظی؛ مادر بزرگوار شهیدان عالی‌قدر ابراهیم، حسن، محمد و فاطمه جعفریان، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر فداکار که به تأسی از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب(س)، در عمر بابرکت خود فرزندانی شجاع، انقلابی و مبارز تربیت و تقدیم عزت و سربلندی انقلاب و نظام کرد، نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مادر گرامی و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، به مناسبت فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روزکارگر، معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد به همراه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد، فرمانده بسیج کارگری و جمعی از مسئولین باحضور درمنزل خانواده شهیدان کمال جعفریان فیروز آبادی و اسداله رشیدی بارجینی، از صبر و استقامت این خانواده‌ها تجلیل و از آنها دلجویی کردند.


شهید کمال جعفریان درسال ۱۳۶۵ در شلمچه و درعملیات کربلای پنج و شهید اسدالله رشیدی بارجینی در سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه والای شهادت نائل شدند.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران