Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه‌شعبان و تأکید بر راه‌اندازی رزمایش بزرگ کمک مومنانه به نیازمندان مرحله اول این رزمایش از صبح امروز با حضور صدها هزار نیروی بسیجی و جهادگر در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه‌شعبان که تأکید بر راه‌اندازی رزمایش بزرگی در سراسر کشور در راستای کمک مومنانه به نیازمندان و حمایت از خانواده‌هایی که به دلیل شیوع کرونا از نظر اقتصادی دچار مشکل شدند، مرحله اول این رزمایش از صبح امروز با حضور صدها هزار نیروی بسیجی و جهادگر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناسایی محرومان و نیازمندان در استان‌های مختلف کشور، مرحله اول توزیع بسته‌های معیشتی توسط سپاه و بسیج در میان آنان از امروز آغاز شد و بنابر گزارش‌های رسیده از بسیاری از استانهها این رزمایش در مراحل بعدی تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر اجرا شده و ادامه دارد.

 

یزد

امروز، اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در یزد برگزار می شود

حسین زارع کمالی در حاشیه آماده سازی بسته های معیشتی «رزمایش کمک مومنانه» در مسجد ملا اسماعیل یزد به خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به ابلاغ مقام معظم رهبری وبا هماهنگی های صورت گرفته بین سازمان، ادارات و خیرین بزرگواراستان یزد، رزمایش کمک مومنانه با محوریت آیت الله ناصری از تاریخ دوم اردیبهشت ماه درسطح استان آغاز شد و عصر امروز نیز اولین مرحله اجرایی این رزمایش در مرکز استان با حضور امام جمعه محترم و مسئولان استان از مسجد ملااسماعیل آغاز خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد افزود: در این مرحله شاهد توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان جامعه خواهیم بود.

وی در خصوص اقلام بسته های معیشتی هم گفت: تلاش شده تا هر آنچه  به عنوان نیازهای اولیه معیشتی محسوب می شود نظیر روغن مایع،رب گوجه،حبوبات،ماکارونی،سویا،برنج ،مرغ، گوشت و...در این بسته ها دیده شود.

زارع کمالی ارزش هر بسته معیشتی را به طور متوسط بین 4 تا 6 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش طی دو مرحله دیگر هم در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن(ع) و عید سعید فطر  برگزار خواهد شد.

 

لبیک بسیجیان یزدی به فرمان رهبر معظم انقلاب/ توزیع هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان ناحیه مرکزی یزد

عباس جوکار در مصاحبه با یزدرسا؛ با اشاره به این مطلب در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره بسیجیان در شرایط مختلف یاری گرمردم بودند گفت: بسیجیان همواره در میدان های سخت پای کار انقلاب و مردم بودند و در بحران فعلی نیز پای در میدان عمل گذاشتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد با بیان این که در روزهای نخستین شیوع بیماری کرونا در استان یزد قرارگاه زیستی سپاه الغدیر استان تشکیل و وظایف کارگروه های ذیل این قرارگاه تبیین شد اظهار داشت: پس از این اقدام بود که بسیجیان ناحیه مرکزی هم با درک صحیح از نیازهای استان با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و گان(لباس بیمارستانی) به تولید این اقلام بهداشتی پرداختند.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان ناحیه مرکزی یزد در بخش های مختلف در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در ابتدای شروع این فعالیت خواهران بسیجی مداح،بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت ناحیه مرکزی  روزانه 3 هزارعدد ماسک تولید کردند که این تعداد اکنون به روزانه  40 هزار عدد رسیده است.

جوکاربا بیان اینکه بسیجیان عزیز ما در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت از حضور در مبادی ورود و خروج شهر گرفته تا شرکت در ضدعفونی معابر و محلات نقش تاثیرگذاری داشته و دلسوزانه برای تعالی سلامت مردم تلاش کردند گفت: بسیجیان این ناحیه مانند سایر نواحی تعامل خوبی با دستگاه های متولی سلامت داشتند که مشارکت بسیجیان خواهر در اجرای طرح 4030 و غربالگری، همچنین ضدعفونی هدفمند معابر و اماکن عمومی در 10 نقطه مشخص شده، بخشی از تلاش این عزیزان در راستای  سلامت مردم بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهبودی وضعیت شیوع کرونا دریزد خاطر نشان کرد: متاسفانه این بیماری آسیب های زیادی را به اکثر خانوارهای ما وارد کرده و آنان را در مقطع کنونی نیازمند ساخته است که البته سپاه الغدیر استان یزد در لبیک به فرمان امام خامنه ای عزیزاقدام به راه اندازی قرارگاه مواسات با تدبیر فرمانده محترم سپاه استان و با فرماندهی حضرت آیت الله ناصری کرده است.

وی برگزاری رزمایش کمک مومنانه را یکی از برنامه های تعریف شده در ذیل این قرارگاه دانست و ابراز داشت: بسیجیان ناحیه بسیج مرکزی یزد نیز با لبیک به ندای امام خامنه ای و با مشارکت تمامی فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت تحت پوشش خود با حفظ کرامت انسانی افراد بدون مراجعه حضوری و با تعامل با دستگاه های خدمت رسان اقدام به شناسایی هزاران خانوار نیازمند کرده و با حمایت مردمی،خیرین و بسیجیان، اقدام به تهیه بسته های معیشتی به ارزش حداقل 3 میلیون ریال برای هر بسته کرده است.

جوکار درادامه ابراز داشت: اولین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه فردا با حضور نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد،فرماندهی محترم سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان استان اجرا خواهد شد که در این مرحله هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان این ناحیه توزیع می شود البته این رزمایش طی دو مرحله دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار و قشرهای آسیب دیده مورد حمایت قرار خواهند  گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد درپایان با اشاره به حس نوع دوستی ایرانی ها و یزدی ها ابراز داشت: حمایت معیشتی از اتباع بیگانه نیازمند را وظیفه انسانی خود می دانیم و برهمین اساس در حال برنامه ریزی برای تهیه بسته های معیشتی برای این قشر از افراد جامعه هستیم.

 

مازندران

اجرای سه مرحله ای رزمایش همدلی مومنانه تا پایان ماه مبارم رمضان

سید جواد حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ،بابیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب پای‌کار نظام بود گفت: سپاه هیچ‌وقت از آرمان‌ها و شاخص‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نکرد و این‌یکی از علت‌های حمله دشمنان به این نهاد مقدس است.

 
وی با اشاره به اینکه سپاه هم پیش‌رونده و هم پیش برنده بود افزود: سپاه در همه عرصه‌های محوله پای آرمان‌های امام و انقلاب ماند و توانست هم مأموریت‌های ذاتی و هم مسئولیت‌هایی که بر عهده‌اش نهاده شد به نحو شایسته آن‌ها را انجام دهد.
 
جانشین ناحیه مقاومت بسیج جویبار اظهار کرد: امروز در مقابله با کرونا در بخش نیازمندهای ضروری مردم و اقلام بهداشتی مشکلی نداریم و این موضوع به علت تلاش جهادی مردم و مسئولین است درحالی‌که کشورهای مدعی قدرت و ثروت هواپیماهای حامل اقلام بهداشتی کشورها را در آسمان می‌دزدند.
 
حسینیان افزود: بااینکه کشورمان در محاصره اقتصادی همین کشورهای مدعی است ولی به همت گروه‌های جهادی کمبودها جبران شد و بسیجیان از همان روزهای ابتدایی از نانوایی تا بیمارستان پای‌کار بودند.
 
وی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری به‌عنوان جهش تولید گفت: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد نیاز ضروری برای کشور ایران است، شهرک صنعتی جویبار نیز یک ظرفیت بسیاری خوبی برای تحقق این شعار است که البته نیاز به برنامه‌ریزی جدی مدیران برای فعال شدن واحدهای نیمه فعال دارد.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت جویبار تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد مواسات و همدلی با اقشار نیازمند در آستانه ماه مبارک رمضان در شهرستان جویبار نیز سه مرحله بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اجرایی خواهد شد که امروز اولین مرحله آن با شناسایی 810 خانواده نیازمند آغاز می‌شود.
 
حسینیان بیان کرد: این تعداد خانواده جدا از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هستند، همچنین مرحله دوم و سوم این رزمایش 15 رمضان و شب عید سعید فطر اجرا می‌شود.  

توزیع حدود 10 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه آمل

مهدی فلاح چهارشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پس از تشکیل سپاه پاسداران درگیر هشت سال جنگ دفاع مقدس شدیم که بسیج و سپاه در همه عرصه ها از جمله ایجاد امنیت داخلی و حضور در جبهه جنگ تحمیلی ورود پیدا کرده و از جان خود مایه گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با جنگ تحمیلی درگیر مشکلات و اغتشاشات داخلی شدیم، افزود:: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت‌های نیرو‌های مردمی به خوبی توانست با گروهک‌های معاند و کودتا‌های مختلف از جمله کودتای نوژه و طبس و سازمان‌های منافقین که بیش از ۱۷ هزار ترور را رهبری و سازماندهی کردند مبارزه کند و بر آن‌ها پیروز شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل به فعالیت های فرهنگی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه فعالیت های فرهنگی خود به مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن ، مقابله با گروه‌های منحرف فرهنگی ، تبلیغ و گسترش مکتب اسلام و نشر معارف اسلامی ، آموزش و تربیت فرهنگی بسیجیان درسطح مساجد و ایجاد انگیزه در زمان جنگ به مردم در خصوص حضور و پشتیبانی در جبهه ها می پردازد.

این مسئول ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان‌های وقوع حوادث غیر مترقبه و بلاهای طبیعی از جمله سیل زلزله و غیره به ارائه خدمات به مردم عزیز ایران می پردازد.

فلاح در خصوص خدمات رسانی به مردم در دوران شیوع ویروس کرونا  گفت: در بدو شیوع کرونا در کشور، سپاه شهرستان آمل با تشکیل  قرارگاه  پدافند زیستی در مرحله اول اقدامات خود به همت مجمع خیرین و بسیج سازندگی سپاه این شهرستان و با حضور حداکثری بسیجیان پایگاه های مقاومت اقدام به ساخت ماسک، دستکش ، گان و محلول های ضدعفونی کننده کردند.

وی در ادامه گفت: بسیجیان ما به صورت خودجوش اقدام به ضدعفونی کردن اتومبیل ها و معابر به صورت شبانه روزی نمودند و تاکنون سپاه شهرستان آمل جهت مقابله با ویروس کرونا بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: تاکنون ۹۷۵ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح ، ۳۴۶ هزار عدد ماسک، ۸ هزار و ۷۰۰ دست گان بیمارستانی و ۱۰۹ هزار جفت دستکش تولید شد.

این مسئول افزود: در این برهه زمانی از جوان ۱۳ساله تا سردار دوره جنگ در منزل یا کارگاه های تولیدی مشغول تولید وساخت ماسک گان و محلول ضد عفونی کننده هستند. همه این فعالیت ها به برکت سازماندهی نیروهای مردمی و بسیج است.

فلاح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: سازمان بسیج مستضعفین کشور رزمایش کمک مومنانه را برای ایام شیوع ویروس کرونا طراحی کرده که همزمان توسط سپاه و بسیج در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه آمل در این رزمایش سراسری عدالت در ارائه خدمات را مدنظر خود قرار داد گفت: با هماهنگی با اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش به افراد و کارگرانی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات مالی شدند شناسایی و به آنها خدمات ارائه می شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج آمل بیان کرد: رزمایش کمک های مومنانه در سه مرحله اجرا می شود که مرحله اول در اولین روز از ماه مبارک رمضان می باشد و مرحله دوم روز تولد امام حسن مجتبی در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله آخر نیز شب عید سعید فطر برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا امروز ۳ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته۳۰۰ هزار تومان توسط مجمع خیرین و گروه های جهادی و بسیج جامعه پزشکی بین خانواده های نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد. همچنین مقرر شد در اولین روز از ماه مبارک رمضان ۳ هزار و ۳۰۰ سبد کالا بین خانوارهایی که سبد کالا دریافت نکرده اند و در مرحله دوم و سوم نیز ۳ هزار بسته دیگر توزیع شود.

فلاح در پایان گفت: وجه تمایز کشور ما با سایر کشورها در حاکم بودن دین و معنویت و همدلی و پا به کار بودن مردمان این سرزمین است. در کشوری که دین و معنویت حاکم باشد مردمان آن در این برهه شیوع کرونا به صورت داوطلبانه در خانه خود ماسک ها را تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع می کنند و همچنین در صورتی که معنویت در کشوری وجود نداشته باشد مردم صف های چند کیلومتری برای خرید سلاح را تحمل میکنند تا برای تهیه ماسک دست به سرقت بزنند تا جان خود را نجات دهند.

 

سیستان و بلوچستان

150 هزار بسته آماده توزیع در میان نیازمندان و محرومان است

عباسعلی ارجمندی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در روز میلاد ولیعصر(عج)، رزمایش "کمک مومنانه" با استفاده از ظرفیت‌ ‏دستگاه ها، سازمان ها، بسیج و سپاه با هدف ایجاد وحدت، انسجام، ‏هماهنگی و تجمیع ظرفیتها با تاکید بر مردمی بودن آن در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در راستای کمک به قشر آسیب پذیر از بیماری کرونا تاکنون پنج هزار سبد کالا توسط پایگاه های مقاومت بسیج و گروه های جهادی سپاه توزیع شده است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: در طرح کمک مومنانه ۱۵۰ هزار بسته و سبد کالا آماده برای توزیع در ماه مبارک رمضان است که این اقدام توسط پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار بسته حمایتی توزیع و مقداری از آن آماده توزیع توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) است، گفت: هفت هزار و۲۰۰ سبد بهداشتی تاکنون توسط هلال احمر در بین بیماران خاص و سرطانی کل استان توزیع شده است.
 
ارجمندی تصریح کرد: همچنان کمک ها برای توزیع در طرح کمک مومنانه در حال جمع آوری وبسته بندی است تا آماده برای توزیع شود.
 
وی خاطر نشان کرد: در بحث کمک مومنانه مجموعه پایگاه های مقاومت و گروههای جهادی تحت پوشش سپاه جزو اولین گروه‌هایی بودند که در بخش گندزدایی،تولید، حوزه بهداشت و... نهایت همکاری و تلاش را داشتند به گونه ای که تیم‌های پزشکی و امکانات سپاه خود در اختیار مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی استان قرار گرفت.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری استان ادامه داد: در این مدت شاهد حضور فعال، بی‌وقفه، شبانه‌روزی و جهادی پایگاههای مقاومت و گروههای جهادی تحت پوشش مجموعه سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در کنار مجموعه دستگاه های اجرایی و... بودیم.

ارجمندی در ادامه از همکاری و همراهی مردم کمال قدردانی کرد و افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای لبیک به نداری رهبر معظم انقلاب و کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا و نیازمندان است تاهمچون گذشته بتوانیم بهترین گام را در این ماه پرخیر و برکت برای کمک به مومنان برداریم.

 

خراسان جنوبی

بیش از یک میلیارد تومان بسته‌های کمک معیشتی در مناطق محروم خراسان‌جنوبی توزیع شد

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان بسته‌های معیشتی تهیه شده و در مناطق محروم توسط جهادگران، امام جماعات و هیئت امنای مساجد بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه انصالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های عمده ما در بحث کمک به محرومان رزمایش مواسات وکمک مومنانه است که در این خصوص استان خراسان‌جنوبی پیشگام بوده و کمک‌های خوبی طی این 50 روز انجام شده است.   قاسمی بیان کرد: در این رزمایش یک سازماندهی کلی انجام می‌شود که تمامی نهادهای حمایتی، خیران، گروه‌های جهادی و ... با همکاری یکدیگر کمک‌های حمایتی خود را انجام دهند.   وی اظهار کرد: طی جلسات برگزار شده ستاد رزمایش شکل گرفته و چهار کمیته که شامل کمیته جمع آوری کمک‌ها، پشیبانی، شناسایی و برنامه‌ریزی می‌شود.   فرمانده سپاه انصالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی گفت: تلاش می‌شود بتوانیم تمام جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهیم و تمام قشرهای مستضعف بتوانند از این کمک‌ها استفاده کنند.   قاسمی گفت: پیش‌بینی می‌شود رزمایش در سه مرحله، اول، نیمه و آخر ماه مبارک رمضان برگزار شود.   وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود طی ماه مبارک رمضان 22 هزار بسته کمک معیشتی از 300 تا 700 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شود.     لرستان

رزمایش کمک مومنانه در لرستان در 2 مرحله اجرا می‌شود/ اقلام آماده توزیع شد

محسن رشیدی در گفت وگو با سفیرافلاک اظهارداشت: رزمایش طرح کمک مومنانه با مشارکت نهادهای مختلف، مردم و خیرین در سطح استان برگزار می شود که مسئولیت مشارکت‌های مردمی به مدیریت استاندار در اختیار فرمانده سپاه لرستان است.

 

وی با اشاره به شناسایی افراد نیازمند توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت به صورت محله محور  گفت: با همکاری بین نهاد های مختلفی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و… افراد شناسایی شده را بر اساس کد ملی شخص آنالیز و افرادی که تحت حمایت هیچ گروه یا نهادی نیستند، از این طرح کمک مومنانه بهره‌مند خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان با بیان این که رزمایش کمک مومنانه طی دو مرحله در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، عنوان کرد: مرحله اول این طرح در ابتدای ماه مبارک رمضان و تا ۱۵ رمضان که میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مرحله دوم در روز عید فطر برگزار می شود و قطعاً افرادی که در مرحله اول شناسایی نشده‌اند در مرحله دوم آن ها را به لیست اضافه و در طرح کمک مومنانه سهیم می کنیم.


به گفته رشیدی ۲۵ هزار بسته معیشتی هم در راستای این طرح از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با هماهنگی کامل بتوانیم این اقلام را به طور برنامه ریزی شده به دست نیازمندان برسانیم و با توجه به وضعیت موجود و استقبال، مشارکت مردم و خیرین در این طرح انشاالله جامعه هدف را پوشش خواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان گفت: انتظار می رود افرادی به هر دلیلی از لیست آمار شناسایی جا مانده اند به پایگاه ها و حوزه های سپاه در سطح استان مراجعه و با دادن کد ملی ثبت نام و از این طرح استفاده کنند.

رشیدی ابراز امیدواری کرد انشاالله با حمایت مردم، خیرین و نهادها این طرح تداوم داشته باشد و بتوانیم نه تنها در ماه مبارک رمضان و بحث کرونا بلکه همواره این پویش خداپسندانه ادامه دار باشد.

   

 

این خبر بروزرسانی می‌شود...

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جانشین ناحیه مقاومت بسیج فرمانده ناحیه مقاومت رزمایش کمک مومنانه پایگاه های مقاومت ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب هزار بسته معیشتی مقام معظم رهبری طرح کمک مومنانه بسته های معیشتی گروه های جهادی بسیج مرکزی یزد بسیجیان ناحیه برگزار می شود خراسان جنوبی فرمانده سپاه گفت وگو عید سعید فطر برنامه ریزی ویروس کرونا ناحیه مرکزی اولین مرحله سپاه الغدیر اجرا می شود شیوع کرونا راه اندازی استان یزد دستگاه ها مرحله اول پایگاه ها مرحله دوم سبد کالا توزیع شد خواهد شد سه مرحله تحت پوشش بسته ها حوزه ها آغاز شد عید فطر کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی