Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: انشاالله از اواخر خرداد ماه برنامه خود آغاز خواهیم کرد. البته این در شرایطی است که وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردو و تمرینات تیم ملی را به ما بدهند تا با رعایت اصول بهداشتی اردوهایی برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه کیوانی نایب رییس بانوان فدراسیون تنیس روی میز در خصوص برگزار جلسه هیات رئیسه فدراسیون به صورت مجازی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در این جلسه برنامه تمرینی ملی‌پوشان از طرف مربیان و مدیر تیم‌های ملی در اعضا هیات رئیسه مطرح شد، برنامه اردویی ما تا 13 ماه آینده یعنی تا اردیبهشت یا خرداد سال آینده نوشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما فدراسیون جهانی تنیس روی میز  اعلام کرده است که از ماه دسامبر دوباره مسابقات را برگزار کند، البته بعید می‌دانیم با وجود این شرایط رقابت‌ها برگزار شود.

وی افزود: ما برنامه‌های خودمان را تقدیم وزارت ورزش کردیم و انشاالله از اواخر خرداد ماه برنامه خود آغاز خواهیم کرد. البته این در شرایطی است که وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا مجوز برگزاری اردو و تمرینات تیم ملی را به ما بدهند تا با رعایت اصول بهداشتی اردوهایی برگزار کنیم.

کیوانی اظهار داشت: قرار شده است که تعداد ورزشکاران در اردو کم باشد و فقط کسانی که اعزام خواهند شد به اردو دعوت شوند. همچنین مواردی از این قبیل که هر بازیکن فقط یک اتاق داشته باشد، را نیز باید رعایت کنیم. میزهای تنیس روی میز طول زیادی دارد و در واقع ورزشکاران در سالن می‌توانند فاصله استاندارد را حفظ کنند. در واقع مسئله شرایط خوابگاه است که باید تمهیدات کافی داشته باشیم تا انشاالله بتوانیم با حفظ سلامتی ملی‌پوشان این اردوها را برگزار کنیم تا بتوانند تمرینات خود را ادامه دهند.

نایب رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان در رابطه با برگزاری کلاس‌های زبان تخصصی مجازی گفت: این کلاس‌ها جزو برنامه‌های آموزشی ما است که توسط یکی از استاتید داور ما که در زمینه تنیس روی میز تخصص دارد، قرار است انجام شود. برنامه‌های آموزشی دیگری نیز به صورت آنلاین پیش بینی کردیم که اجرا کنیم تا وقفه‌ای در روند کاری فدراسیون پیش نیاید. دوره‌های مربیگری و داوری ملی هم تاجایی که امکان دارد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. الان تمام جلسات ما به صورت آنلاین برگزار می‌شود، هر اتفاق ذهن را باز می‌کند و اگر با مشکل روبه‌رو نشویم فکر انسان باز نمی‌شود. این مسئله باعث شد، بتوانیم راه و روش‌های جدید را امتحان کنیم، چون این مسئله شامل تمام دنیا می‌شود و باید به صورت مجازی کارها را پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند. اما با این وجود ناراحت نیستم چون آدم کینه‌ای نیستم.

دریافت 45 MB

       

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن