Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:55:48 GMT

رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۲۳۵

رزمایش کمک مومنانه در سیستان و بلوچستان برگزار شد

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این مراسم اظهارداشت: ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس که همه مسوولان با همدلی، اتحاد و انسجام موفق شدند امروز در این صحنه پای کار آمده‌اند.

سردار محمد کرمی گفت: این رزمایش با انسجام، همکاری و همدلی همه ارگان‌های اداری در استان سیستان و بلوچستان در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این  رزمایش به نام امام حسن مجتبی(ع) نامگذاری و از امروز آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور اظهارداشت: در واقع این رزمایش در جهت  کمک به نیازمندان و قشر آسیب پذیر در کرونا برنامه ریزی و اجرا شده که همه مسوولان در کنار هم این حرکت بزرگ را به بهترین شکل انجام دهند.

وی بیان کرد: باید سعی شود در این رزمایش کرامت انسان‌ها و حرمت آنها حفظ و رعایت شود.

سردار کرمی ادامه داد: از زمان شیوع ویروس کرونا مردم در سطح کشور قرنطینه و از نطر اقتصاد و معیشت دچار آسیب شدند و مشکلاتی برای برخی از مشاغل پیش آمده که رهبر معظم انقلاب دستور فرمودند که این کمک انجام شود.

وی گفت: این  رزمایش با همکاری بنیاد مستضعفان، گروه‌های جوانان، آستان قدس رضوی، بهزیستی، کمیته امداد و سازمان هلال احمر،  سپاه سلمان، قرارگاه قدس، مجموعه و گروه‌های مردم نهاد همه در این کار مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا در رزمایش کمک مومنانه بیش‌از ۳۵۰ هزار بسته حمایتی با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سیستان و بلوچستان رهبر معظم انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان کمیته امداد هلال احمر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان