Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:10:35 GMT

خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان جنوب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۳۰۷

خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان جنوب استان کرمان

ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با پیشنهاد خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان جنوب استان کرمان عنوان کرد: ۴۵۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان تولید می‌شود که تاکنون ۱۴۰ هزار تن آن توسط کارخانه های فرآوری خریداری شده که تقریبا معادل یک سوم تولید گوجه فرنگی جنوب استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مسلم مروجی" پیش از ظهر امروز در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان با اشاره به مرکبات جنوب کرمان گفت: جنوب استان کرمان، در ایام نوروز ۹۹ مسئول تامین پرتقال والینسیایی ۷ استان کشور بود که خوشبختانه این اقدام به خوبی صورت گرفت.

وی با بیان این مطلب که یارانه میوه شب عید در جنوب استان کرمان ۲۴۵ میلیون تومان است، عنوان کرد: قیمت تمام شده سیب درختی در جنوب استان هر کیلو ۶۵۵۰ تومان و پرتقال هر کیلو ۶۴۳۴ تومان بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان با پیشنهاد خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان جنوب استان کرمان عنوان کرد: ۴۵۰ هزار تن گوجه فرنگی در جنوب استان تولید می‌شود که تاکنون ۱۴۰ هزار تن آن توسط کارخانه های فرآوری خریداری شده که تقریبا معادل یک سوم تولید گوجه فرنگی جنوب استان بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که به دلیل کاهش قیمت رب گوجه فرنگی، بخشی از این گوجه فرنگی ها در کارخانه‌های رب سازی باقی مانده است، ادامه داد: معادل ۲۲۰ میلیارد تومان گوجه فرنگی این ۱۳ کارخانه رب سازی از کشاورزان گوجه در سال گذشته خریداری کرده‌ بودند که ۲۰ میلیارد تومان آن همچنان بدهی به کشاورزان باقی مانده بود که مقرر شده بود بانک کشاورزی به این کارخانه ها تسهیلات ارائه دهد ولی بانک کشاورزی اذعان می‌کند که تنها در فصل تولید پرداختی خواهد داشت که تاکنون نیز این امر محقق نشده است.

مروجی با اشاره به اینکه در جنوب استان ۱۳ کارخانه تولید رب گوجه فرنگی وجود دارد، بیان کرد: امسال کارخانه های رب گوجه فرنگی ۶ هزار تن گوجه از کشاورزان خریداری کرده‌اند شایان ذکر است که میانگین قیمتی که سال گذشته کارخانه ‌ها گوجه فرنگی را از کشاورزان خریداری کردند، هر کیلو ۱۵۵۰ تومان بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی گوجه فرنگي جنوب کرمان ستاد تنظيم بازار جنوب استان کرمان جنوب استان گوجه فرنگی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز‌، امید جهان‌نژادیان  با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 560 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر وارد پیک خرید شده‌ایم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

جهان‌نژادیان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران ادامه داد: در سال جاری 103 مرکز ویژه خرید گندم آماده است تا مانند سال‌های گذشته تا دانه آخر گندم کشاورزان استان را دریافت کند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید