Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که از روز شنبه مراکز شماره گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در این باره گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس از سال گذشته و به پیشنهاد پلیس و موافقت ستادملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های رانندگی و مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال ۹۸ نیز یکسری از پروتکل‌ها و موارد مورد تاکید ستادملی مقابله با کرونا به این مراکز و آموزشگاه‌ها ابلاغ شد و با توجه به انجام تمامی این موارد و رعایت آن بنا شد که از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فعالیت خود را آغاز کنند.

هادیانفر با اشاره به احتمال ازدحام جمعیت در مراکز شماره گذاری گفت: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده فعلا و تا اطلاع ثانوی مراکز تعویض پلاک به شکل زوج و فرد فعالیت خواهند کرد، به این ترتیب پلاک‌های زوج در روزهای زوج و پلاک‌های فرد هم در روزهای فرد خدمات را دریافت خواهند کرد.

وی در مورد ساعت فعالیت این مراکز نیز به ایسنا گفت: ساعت فعالیت مراکز مانند قبل و شرایط عادی بوده و تا کنون تصمیمی به تغییر در آن اتخاذ نشده است اما لازم است شهروندان زمان حضور خود را مدیریت کنند.

رییس پلیس راهور ناجا در مورد فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز گفت: آموزشگاه‌هایی که تاکنون موارد مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و استانداردهای بهداشتی را رعایت کرده باشند، اجازه فعالیت خواهند داشت. دیگر آموزشگاه‌ها نیز به شرط رعایت موارد ضروری و بهداشتی و تایید بازرسان می توانند فعالیت کنند.

وی از مراجعه کنندگان به این مراکز نیز خواست که اولا حتما دستکش و ماسک به همراه داشته باشند و ثانیا در صورتی که دارای علائم بیماری هستند، به هیچ عنوان به این مراکز مراجعه نکنند. همچنین در صورتی که قصد انجام کار ضروری ندارند و امکان صبر کردن برایشان وجود دارد حضورشان در این مراکز را به زمان بعدی موکول کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0032Zh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا پلاک آموزشگاه های رانندگی مراکز شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره (۲) ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد