Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد کاروند روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران که در فضای مجازی تشکیل شد به تشریح برنامه‌های اداره‌کل اوقاف استان در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به سفارش و فرمایشات رهبر معظم انقلاب رزمایش همدلانه  همزمان با سراسر کشور دراین استان هم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که در این رزمایش تمام منابع مالی که از نظر شرعی و قانونی امکان هزینه کرد آن را داریم برای تهیه سبد کالا اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از تهیه و توزیع یک هزار سبد کالا بین نیازمندان استان در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: سبد کالایی با حداقل قیمت ۳۰۰ هزار تومان شامل کیلوگرم برنج، مرغ و گوشت قرمز، روغن، مارکارونی، رُب و خرما از محل نیت واقفان خیراندیش تهیه و بین خانوارهای نیازمند در این ماه مبارک توزیع می‌کنیم.

حجت‌الاسلام کاروند از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان را اجرای طرح ضیافت خواند و اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اماکن متبرکه و مساجد به منظور مقابله با کرونا، امسال با مشارکت صدواسیما برنامه تفسیر قرآن کریم و تواشیح را در قالب طرح ضیافت به اجرا درمی‌آوریم.

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای ختم قرآن کریم در فضای مجازی هم انجام شده که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، افزود: طرح هزار صلوات توسط هر فرد برای شفای همه بیماران کرونایی هم در این ماه پرخیر و برکت اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه همکاران و خانواده اوقاف و آغاز ثبت‌نام در چهل و سومین مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی و استانی و کشوری به صورت اینترنتی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ماه مبارک رمضان است.

حجت‌الاسلام کاروند به اقداماتی که تاکنون در بحث مقابله با بیماری کرونا توسط این اداره کل انجام شده  اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی و مواد شوینده بین اقشار مختلف مردم در استان توزیع شده که از این میزان چهار هزار و ۵۰۰ سبد موادغذایی شامل برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی و رُب و هفت هزار و ۷۰۰ مواد شوینده بوده است.

وی اضافه کرد: در نیمه ماه شعبان یک هزار کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند به ویژه کارگران و دستفروشان و مبتالایان به کرونا در استان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان افزود: ضدعفونی کردن اماکن متبرکه و مساجد و معابر ایستگاه‌های صلواتی ضدعفونی کننده خودروها و وسایل نقلیه عمومی و توزیع مواد ضدعفونی بین هیئت‌های امنای مساجد از محل درآمد موقوفات استان از دیگر اقدامات انجام شده ما است.

حجت‌الاسلام کاروند گفت: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد ریال در بحث مقابله با بیماری کرونا در قالب سبد کالا و ضدعفونی کردن سطح معابر و اماکن مذهبی در استان توسط اداره‌کل اوقاف استان هزینه شده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه کردستان سازمان اوقاف و امور خیریه کردستان اوقاف و امور خیریه کردستان ماه مبارک رمضان حجت الاسلام کل اوقاف اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به نیازمندان در کشیدن، پر کردن، جرم گیری، برساژ و عصب کشی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب شهر زنجان خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعان را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه یکهزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی و بهزیستی تامین شده است، گفت: پس از انجام معاینات مورد نیاز این فریم ها تحویل بیماران نیازمند داده خواهد شد.

برپایی بیمارستان درمان و توانبخشی با ارائه خدمات رایگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از راه اندازی بیمارستان درمان و توانبخشی در کنار خدمات دندانپزشکی خبرداد و گفت: در این بیمارستان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به مراجعان از ۱۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.

هاشمی تاکید کرد: در این مدت بیان شده پزشکان عمومی و متخصص کودکان، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و قرنیه در بیمارستان درمان و توانبخشی بیماران نیازمند را ویزیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نوزادان و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد به لحاظ سلامت حرکتی و جسمی معاینه خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، این معاینات را صافی کف پا، پای پرانتزی و گودی کمر برشمرد و گفت: در صورت تشخیص پزشک برای درمان در صورت داشتن مشکل، این کودکان و نوزادان جهت درمان به مراکز درمان و توانبخشی هلال احمر استان ارجاع داده می شوند.

حضور ۵ مشاور داوطلب برای ارائه خدمات رایگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در مدت ارائه خدمات دندانپزشکی، درمان و توانبخشی پنج مشاور داوطلب جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمات مشاوره به مراجعان خواهند بود.

هاشمی افزود: علاوه بر خدمات بیان شده، روزانه چهار مربی هلال احمر اقدام به ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به عموم مردم و علاقمندان به صورت رایگان خواهند کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز به اجرای طرح مرهم زائر اشاره کرد و گفت: در این طرح داروهای مازاد همشهریان زنجانی جمع آوری و با کمک داوطلبان، پرستاران و متخصصین داروخانه ها تفکیک شد.

علی منفرد ادامه داد: این داروها در قالب اجرای طرح کاروان سلامت توزیع و مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در صورت نداشتن داروی مورد نیاز بیماران نیازمند، کد رهگیری دارویی صادر و از طریق داروخانه های هلال احمر به صورت رایگان تامین می شود.

گفتنی است، اردوی جهادی با رویکرد درمانی، آموزشی، فرهنگی و با تمرکز بر ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به جامعه هدف نیازمند، با مشارکت قرارگاه جهادی الکفیل و جمعیت هلال احمر استان زنجان در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب شهر زنجان از ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد کرد و تاکنون در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و گیلان این اردوی جهادی اجرا شده است.

کد خبر 6092516

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم