Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:53:56 GMT

بیش از هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در بافق توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۴۰۶

بیش از هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی در بافق توزیع شد

سرهنگ پاسدار اکبر صادقی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ارزش این تعداد بسته غذایی ۳.۲ میلیارد ریال است که شامل مواد خوراکی، مرغ، روغن و لوازم بهداشتی است.

وی افزود: این کمک‌ها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مواسات به همت خیران بافق تهیه و توزیع شد.

به گفته وی  اقلام یادشده  علاوه بر توزیع بین نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در اختیار افرادی که به دلیل شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند نیز گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حضور بی ادعای گروه‌های جهادی، بسیجیان ، هیات‌های مذهبی و مشارکت مردم در رزمایش مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی آنها را به نمایش گذاشت.

صادقی  با بیان اینکه مراحل بعدی رزمایش کمک مومنانه در ماه رمضان ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد که مردم نوع دوست شهرستان با شرکت در این حرکت اجتماعی با کمک‌های نقدی و غیرنقدی دست نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا را بگیرند.

هم اکنون یکهزار و ۳۳۶ نفر شامل ۵۹۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و  ۹۰۰ معلول نیز زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی بافق قرار دارند.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مستمری مددجویان کمک های مردمی رزمايش بافق پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان کمک های مردمی رزمايش بافق مستمری مددجویان کمک های مردمی رزمايش بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان بازنشسته شهرستان بافق
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟