Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، در حساب شخصی خود در توییتر پیام تبریکی به مناسبت پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور منتشر کرد که متن آن بدین شرح است: «پرتاب موفقیت آمیز ‎ماهواره نور را در روز تاسیس سپاه پاسداران به ملت ایران، جامعه علمی کشور،دانشمندان و محققان برجسته و فرماندهان عزیزاین نهاد انقلابی تبریک میگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیت هایی ازاین دست یادآور خدمات بی ادعا ولی درخشان شهیدانی چون سردار حسن تهرانی مقدم و امثال اوست.یادشان گرامی باد.»

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اسحاق جهانگیری سپاه پاسداران ماهواره نور سردار تهرانی مقدم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول الله (ص) محور وحدت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد زمانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در هتل منازل الزهرا میهمان زائران عمره‌گزار اهل سنت از کرمانشاه بود.

در این دیدار ابتدا مسئولان کاروان ضمن خوشامدگویی به حجت الاسلام زمانی، از زحمات بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت برای برقراری سفرهای عمره تشکر کردند.

در ادامه، حجت الاسلام زمانی در سخنانی از رسول اکرم (ص) به‌عنوان محور وحدت نام برد و اهمیت مودت با اهل بیت را یادآور شد.

وی با اشاره به حدیث" من صلی معهم فی الصف الاول کان کمن صلی خلف رسول الله فی الصف الاول-کسی که در صف اول نماز جماعت اهل سنت شرکت کند، مانند آن است که در صف اول پشت سر پیامبر (ص) نماز خوانده باشد" از قول امام صادق (ع) اهتمام اهل بیت به وحدت را یادآور شد.

کد خبر 6097426

دیگر خبرها

  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود