Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید کمال هادیانفر در این باره گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس از سال گذشته و به پیشنهاد پلیس و موافقت ستادملی مقابله با کرونا، آموزشگاه‌های رانندگی و مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تعطیل شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۸ نیز یکسری از پروتکل‌ها و موارد مورد تاکید ستادملی مقابله با کرونا به این مراکز و آموزشگاه‌ها ابلاغ شد و با توجه به انجام تمامی این موارد و رعایت آن بنا شد که از روز شنبه ششم اردیبهشت ماه تمامی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فعالیت خود را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادیانفر با اشاره به احتمال ازدحام جمعیت در مراکز شماره گذاری گفت: باتوجه به تدابیر اتخاذ شده فعلا و تا اطلاع ثانوی مراکز تعویض پلاک به شکل زوج و فرد فعالیت خواهند کرد، به این ترتیب پلاک‌های زوج در روزهای زوج و پلاک‌های فرد هم در روزهای فرد خدمات را دریافت خواهند کرد.

وی در مورد ساعت فعالیت این مراکز نیز به ایسنا گفت: ساعت فعالیت مراکز مانند قبل و شرایط عادی بوده و تا کنون تصمیمی به تغییر در آن اتخاذ نشده است اما لازم است شهروندان زمان حضور خود را مدیریت کنند.

رییس پلیس راهور ناجا در مورد فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز گفت: آموزشگاه‌هایی که تاکنون موارد مربوط به فاصله گذاری اجتماعی و استانداردهای بهداشتی را رعایت کرده باشند، اجازه فعالیت خواهند داشت. دیگر آموزشگاه‌ها نیز به شرط رعایت موارد ضروری و بهداشتی و تایید بازرسان می توانند فعالیت کنند.

وی از مراجعه کنندگان به این مراکز نیز خواست که اولا حتما دستکش و ماسک به همراه داشته باشند و ثانیا در صورتی که دارای علائم بیماری هستند، به هیچ عنوان به این مراکز مراجعه نکنند. همچنین در صورتی که قصد انجام کار ضروری ندارند و امکان صبر کردن برایشان وجود دارد حضورشان در این مراکز را به زمان بعدی موکول کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر سردار هادیانفر شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا پلاک گذاری تعویض پلاک استان تهران آموزشگاه رانندگی مراکز شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: برای تعامل و همکاری هر چه بیشتر بین اداره کل استاندارد و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان، چهارمین دفتر استاندارد و استانداردسازی در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید

افتتاح سومین دفتر استاندارد و استانداردسازی چهارمحال و بختیاری

وی، ارتباط بین نهاد‌های دولتی و مراکز دانشگاهی و علمی را برای سرعت بخشیدن به سیر پیشرفت و تعالی کشور لازم دانست و افزود: بر اساس مصوبات شورای عالی استاندارد استان و شورای سیاست‌گذاری تدوین و ترویج استاندارد، در این مراکز، دفاتر ارتباط با استاندارد راه‌اندازی و تفاهم نامه‌های همکاری منعقد می‌شود.

پژوهش افزود: آگاه‌سازی و آموزش همگانی در خصوص استاندارد، مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی استاندارد‌های پژوهش محور ملی و بین المللی، عضویت در کمیته‌های فنی متناظر به عنوان یک عضو فعال در بررسی پیش نویس استاندارد‌ها و ارائه نظرات اصلاحی، ترویج استاندارد‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان استاندارد، دانشجویان و پژوهشگران با این دفتر از اهداف مهم این دفاتر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی