Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بنا به فرمایش‌های رهبری در نیمه شعبان در سراسر کشور تشکیل شد و در خرمشهر نیز کار خود را آغاز خواهد کرد تا متناسب با شرایط مختلف مأموریت خود را انجام دهد.

فرماندار خرمشهر به تشریح شیوه کار این قرارگاه در خرمشهر پرداخت و گفت: باید شماره حساب مشترکی برای قرارگاه ایجاد شود تا کمک‌های نقدی مردم به این حساب واریز شود و کمک‌های غیر نقدی نیز توسط قرارگاه جمع‌آوری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمک‌ها بر اساس بانک اطلاعاتی که قرار است تشکیل شود به دست نیازمندان خواهد رسید.

حیدری در ادامه با بیان اینکه بخشی از نیازمندان شهرستان خرمشهر شناسایی و در قالب افراد تحت پوشش نهادهایی همچون کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به صورت مستمر خدمات مختلف دریافت می‌کنند، تأکید کرد و افزود: مهم‌ترین مشکل در این مقطع زمانی در رابطه با کسانی است که به دلیل بیماری کرونا معیشت آنها آسیب دیده است.

بنا به گفته وی شناسایی این افراد در دستور کار قرار دارد تا در صورتی که توانمندی این قرارگاه به حدی برسد به جز افراد نیازمند شناسایی شده افراد دیگری را نیز تحت پوشش قرار گیرند.

فرماندار خرمشهر در ادامه به ورود نهادهایی همچون ستاد اجرای فرمان امام و بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان برای کمک به نیازمندان اشاره کرد و توضیح داد: نحوه کمک این نهادها به صورت یک به سه است و در ازای هر میزان کمک از سوی شهرستان کمکی سه برابری خواهند داشت.

وی افزود: برای بهره‌مندی از ظرفیت کمک این نهادها باید موجودی در شهرستان وجود داشته باشد.

حیدری بر لزوم اقدام سریع ارگان‌های دولتی برای جذب کمک‌های استانی دیده شده به این منظور نیز تأکید کرد و گفت: کمک‌های مختلفی در نظر گرفته شده است از جمله اعتبار ۵ میلیارد تومانی برای کمیته امداد خوزستان که مدیر شهرستان باید در صدد جذب سهم خرمشهر با توجه به میزان محرومیت این شهر باشد و دیگر نهادها همچون هلال احمر و بهزیستی نیز از جذب کمک‌های استانی غافل نشوند.

وی همچنین به کاهش ذخایر خونی استان خوزستان در مدت اخیر و باور اشتباه ارتباط میان خون با انتقال بیماری کرونا اشاره کرد و خواستار اطلاع‌رسانی برای آگهی بخشی در این رابطه شد.

کد خبر 4907861

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حیدری فرماندار خرمشهر کمک های مردمی ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا ایلام قزوین ماه مبارك رمضان ستاد مقابله با کرونا شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند بارش باران استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تدوین مستند «یک جهان آواز» ساخته مجتبی سعادت و تهیه‌کنندگی راما نامی که به زندگی و فعالیت استاد علی جهاندار خواننده، مدرس آواز و ردیف‌دان می‌پردازد، بعد از سه ماه به پایان رسید. فیلمبرداری این مستند در شهرهای رودبار، شمام، تهران و کرج انجام شده است.

علی جهاندار از شاگردان استاد محمدرضا شجریان بود و از آلبوم‌های او می‌توان به «صبح مشتاقان»، «نقش پندار» و «دختر گلفروش» اشاره کرد.

در این مستند ایرج خواجه امیری، حمیدرضا نوربخش، معصومه مهرعلی، مظفر شفیعی، عباس سجادی و محمد اصفهانی که همگی از خوانندگان و مدرسان آواز ایرانی هستند، حضور دارند.

همچنین در مستند «یک جهان آواز» برای اولین بار فیلم‌های آرشیوی استادان موسیقی ایرانی از جمله محمدرضا شجریان، حسن کسایی، علی‌اکبر گلپایگانی، محمدرضا لطفی پیرامون استاد علی جهاندار پخش می‌شود.

این مستند به‌زودی در بستر پلتفرم‌های داخلی قرار خواهد گرفت.

عوامل «یک جهان آواز» عبارتند از کارگردان: مجتبی سعادت، تهیه‌کننده: راما نامی، مشاور: رامین قدردان و نهرو خلیلی، دستیار و برنامه‌ریز: حسین خلج، طراح پوستر و گرافیست: سمیه علیزاده، تصویر و تدوین: مجتبی سعادت، صدا: محمد قنبری، تیتراژ: معید سعادت، مجری طرح: گلناز سادات میرترابی، مدیر تولید: فرید پرویز، آرشیو: رامین قدردان، روابط عمومی: فروغ گشتیل و با تشکر از موسی کاظمی و دنیز جمالی.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900202

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان