Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اشباع سردخانه‌ها و اماکن مربوط به دفن باعث شده است تا مقام‌های اجرایی نیویورک اجساد کرونایی را برای سوزاندن به بیرون از شهر انتقال دهند. تاریخ انتشار: 13:38 - 04 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۵۱۱۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، بحران کرونا که در نیویورک به کانون شیوع این ویروس تبدیل شده و شمار چشمگیر قربانیان در بیمارستان‌ها و سردخانه‌ها باعث شده تا مقام اجرایی تصمیمات جدیدی برای رفع این بحران اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های در نیویورک و اشباع سردخانه‌ها به همراه اماکن مربوط به دفن به چالشی جدی برای مقام‌های فدرال تبدیل شده است.  
در حال حاضر با فراتر رفتن قربانیان کرونا در نیویورک از ده هزار مورد مقام‌های اجرایی، اجساد کرونایی را برای سوزاندن به بیرون از ایالت انتقال می‌دهند تا از این طریق فشاری را که بر اماکن مربوط به دفن وجود دارد، کاهش دهند.
بر اساس آمار‌های وزارت بهداشت آمریکا تا کنون بیش از ۱۴۲ هزار نفر در شهر نیویورک به ویروس کرونا مبتلا شدند و بیش از ۱۰ هزار و ۹۷۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.    
نیویورک بالاترین میزان تلفات ناشی از کرونا را در سراسر آمریکا دارد.    
اشباع سردخانه‌ها در نیویورک، بیمارستان‌ها را به استفاده از کانتینرهای یخچال دار برای نگهداری از اجساد کرونایی وادار کرده است.     بیشتر بخوانید:  پیش بینی مرگ هزاران‌ زندانی بر اثر کرونا در زندان‌های آمریکا  
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در شهر نیویورک در حال حاضر به دلیل آنکه تنها ۴ مکان برای سوزاندن اجساد وجود دارد مقام‌های اجرایی تصیمیم گرفتند تا به دلیل افزایش بسیار قربانیان کرونا، صد‌ها جسد را برای سوزاندن به خارج از شهر منتقل کنند.  
آمار‌ها نشان می‌دهند طی ۲ هفته گذشته حدود ۲۱۰ جسد کرونایی برای سوزاندن به خارج از شهر انتقال داده شده است.
مقام‌های اجرایی همچنین اعلام کردند که برخی از قربانیان کرونایی در گور‌های دسته جمعی در جزیره هارت دفن خواهند شد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا برای سوزاندن مقام های اجرایی اجساد کرونایی سردخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام دولت کنیا، در پی بارندگی شدید و وقوع سیل و رانش زمین در این کشور، تاکنون ۱۸۸ نفر جان باخته‌اند.

براساس اعلام وزارت کشور و دولت ملی کنیا، بارش‌ها و طوفان‌های سیل‌آسیا در بیش از ۲۸ استان از مجموع ۴۸ استان این کشور به آوارگی گسترده در کنیا منجر شده و حدود ۲۰۰ هزار نفر از بالغ بر ۳۳ هزار خانوار را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وزارت کشور کنیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مجموع ۱۲۵ نفر مصدوم شده و ۹۰ تن مفقود هستند.

مقامات کنیا و نهادهای بشر دوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

کد خبر 6095350

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند!
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)