Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کردستانی گفت: 12 هزار و 470 دقیقه برنامه با موضوع سیل در صدا و سیمای سیستان و بلوچستان تولید و فیلم های متعددی در این خصوص پخش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کردستانی، مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: مدیریت و فرماندهی رسانه ها در سیل بلوچستان که در زمستان 98 به وقوع پیوست با صدای و سیمای استان بود که به منظور پوشش اخبار و تولید محتوا از گزارشگران دیگر شبکه ها نیز دعوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این کار رسانه ای باعث شد که مردم سراسر کشور اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای مردم آسیب دیده از سیل کنند، در این شرایط خاص مردم ایران اسلامی بار دیگر وحدت و همدلی خود را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا علاوه بر پخش 12 هزار و 470 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استان، 2 هزار و 724 دقیقه برنامه نیز از طریق شبکه های سراسری روی آنتن رفت.

کردستانی گفت: همچنین مستندهایی با موضوع پوشش سیل در بلوچستان، خدمات انجام شده و اتفاقات بعد از سیل که توسط سازمان ها و ادارات تولید شده بود از طریق صدا و سیمای استان پخش شد.

وی اذعان کرد: رسانه ملی هنوز پیگیر این موضوع است، در این راستا وارد منطقه خواهیم شد تا ببینیم وعده هایی که وزارا، مسئولان، مدیران کل و روسا داده اند به چه مرحله ای از اجرا رسیده است.

مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اعزام یک تیم 5 نفره از شبکه بین المللی انگلیسی زبان پرس تی وی، یک تیم خبری 5 نفره از بیرجند، تیم 8 نفره از تهران، 3 تیم خبری از معاونت خبر استان و 7 تیم خبری از حوزه بلوچستان به مناطق سیل زده از دیگر اقدامات رسانه ملی در خصوص سیل بلوچستان بود.

کردستانی اضافه کرد: 60 ایستگاه و فرستنده رادیو و تلویزیون منطقه به میزان 57 میلیارد و 500 میلیون ریال بر اثر وقوع سیل خسارت دیدند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: صدا و سیمای سیستان و بلوچستان دقیقه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مستند نامزد‌ها از امروز سیزدهم اردیبهشت تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۳ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه از سیما و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس می‌شود.
پخش مناظره هم در این بازده زمانی ساعت ۲۱ از سیما و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از صدای مرکز فارس پخش می‌شود.
به گفته مدیر کل صدا و سیمای استان فارس فرصت یکسان و رایگان برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، در رادیو و تلویزیون مرکز فارس فراهم شده است.
پهلوانیان افزود: برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

دیگر خبرها

  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس