Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:02:23 GMT

جلسه مهم در اسپانیا برای تعیین تکلیف لالیگا

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۵۹۸۱

جلسه مهم در اسپانیا برای تعیین تکلیف لالیگا

آ اس می‌گوید فوتبالیست‌های اسپانیایی با برنامه  لالیگا برای شروع لیگ از ماه خرداد مخالف هستند و این مخالفت، زمان از سرگیری لالیگا را در هاله‌ای از ابهام فرو برده.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس می‌گوید با اینکه لالیگا اعلام کرده قصد دارد ادامه فصل این لیگ را از ماه خرداد آغاز کند ولی فوتبالیست‌های شاغل در این لیگ با این تصمیم مخالف هستند چرا که از یک طرف نگران ابتلای خود به کرونا هستند و از طرف دیگر تمایلی به دور ماندن طولانی‌‌مدت از خانواده‌هایشان و قرنطینه شدن در باشگاه‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر اساس این گزارش تکلیف ادامه لالیگا ظرف دو سه روز آینده و در جلسه‌ تعیین‌کننده‌ای که قرار است بین شورای ورزش دولت اسپانیا، فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا برگزار شود مشخص خواهد شد. یکی دیگر از علت‌های نارضایتی فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا این است که اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا از این جلسه مهم کنار گذاشته شده است.

 

بعد از چند هفته درگیری لفظی و رسانه‌ای بین لالیگا و فدراسیون اسپانیا بر سر از سر گیری لیگ این کشور، هدف از جلسه‌ای که به آن اشاره شد، حل اختلافات بین این دو نهاد و رسیدن به تصمیم نهایی اعلام شده است.

 

 

در هر صورت لالیگا می‌داند که اگر بخواهد لیگ را آنطور که مد نظر دارد از تاریخ 17 خرداد آغاز کند باید رضایت بازیکنان را بدست بیاورد.

 

بازیکنان اسپانیایی علاوه بر  اینکه نگران مبتلا شدن به کرونا هستند از شرایط قرنطینه‌ای که توسط لالیگا اعلام شده هم ناراحتند. بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی لالیگا قصد دارد در شروع دوباره فصل، بازیکنان هر تیم را در قرنطینه باشگاهی و دور از خانواده‌هایشان نگه دارد. قرنطینه‌ای که تا پایان فصل برقرار خواهد بود.

 

ویروس کرونا لالیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • حسرت برانگیزترین ضربات بازیکنان لالیگا که به تیرک برخورد کردند / فیلم
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم