Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@15:17:20 GMT

اخبار مشروح ۱۳ پنج شنبه، ۴ اردیبهشت ۹۹

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۱۴۸

بهره برداری از طرح‌های زیربنایی استان فارس؛ بازتاب پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور؛ واریز وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه، از مهمترین عناوین این بخش خبری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مرحله نخست مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب و مجتمع ورزشی و بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی شهرستان لامرد، طرح‌هایی بود که رئیس جمهور امروز ویدئو کنفرانسی افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به مدار ۴۲۵کیلومتری زمین، روز گذشته، برگ زرین دیگری را به افتخارات ءجوانان و دانشمندانء حوزه فضاییء کشورمان افزود. پرتاب این ماهواره، اما بازتاب گسترده‌ای در میان کشور‌ها و رسانه‌های جهان داشت.  
وام یک میلیون تومانی ءقرض الحسنه به حساب ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار سرپرستء خانوار در کشور، قابل برداشت است.
رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونای شهر تهران تاکید دارد: هنوز در شرایط کنترل بیماری قرار نگرفته ایم و حضور مردم در اجتماعات و مراکز بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند باعث افزایش میزان مراجعه مردم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شود.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معاون کل وزیر بهداشت با اعلام اینکه فعلا تا اطلاع ثانوی ویروس کرونا با ماست، گفت: با تغییر روش زندگی و رفتار غیرمسالمت آمیز با این ویروس می‌توان بر آن غلبه کرد. دکتر حریرچی افزود: مردم به شایعات توجه نکنند و برای واکسینه کردن کودکان، مراقبت‌های دوران بارداری، فشار خون، دیابت و سرطان بدون ترس به مراکز درمانی مراجعه کنند.

بهار هم، چون دیگر فصل‌ها زودگذر است، اما بهاری که می‌ماند، فصلی است که در آن جمعی، برای سلامت مردم، از جان و دل مایه می‌گذارند


بهبود و ترخیص ۲۷ درصد از مبتلایان کرونا در جهان
از میان بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار مبتلای کرونا در جهان، بیش از ۷۲۲ هزار نفر بهبود یافته‌اند. ۵۸ هزار نفر، یعنی کمتر از ۳ درصد در وضعیت شدیدی بیماری کرونا، بی‌قرارند.


خط تولید اتانول به روش تخمیر، برای تهیه محلول‌های ضدعفونی کننده در پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران راه اندازی شد. محققان کشورمان موفق شدند، نخستین بار، زمان فرآیند تخمیر برای تولید اتانول را به کمتر از ۲۴ ساعت، کاهش دهند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل‌های سرمایه گذاری ۷ هزار میلیارد تومان دریافتی از واگذاری سهام شستا (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) در بورس را تشریح کرد.

۴ اردیبهشت ۱۳۱۹، اولین فرستنده عمومی رادیوی ایران، در تهران با نام «رادیو تهران» به بهره برداری رسید. از فردای اون روز برنامه‌های عادی رادیو آغاز شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود رادیو تهران نامیده می‌شد.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت

همه دنیا جنایات اسرائیل را محکوم کردند اپوزسیون همچنان لال است، سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان، تجلیل از مقام معلم و معطلی ۱۴ ماهه لایحه امنیت شغلی کارگران از تیترهای امروز روزنامه‌های کشورمان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • قیمت سکه، طلا و ارز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت