Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جوان تیم فوتبال نساجی مازندران از حضور در میان بازیکنان و هواداران این تیم ابراز خوشحالی کرده است.

طرفداری- احسان قهاری، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص حضورش در این تیم و در رابطه با هواداران نساجی گفت و گویی را انجام داده است.

به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی، قهاری در خصوص چگونگی گذراندن روزهای قرنطینه و نحوه پیگیری تمرینات اظهار داشت:

در حال تجربه شرایط بسیار سختی هستیم و برای حفظ سلامتی خودمان و جامعه مجبور بودیم در خانه بمانیم اما یک فوتبالیست حرفه‌ ای نیاز به تمرین داشته تا بتواند خود را در آماده نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما هم با زحمات کادر فنی از روزی که تمرینات گروهی تعطیل شد، هر روز به‌صورت آنلاین به‌طور انفرادی در خانه تمرین می‌کنیم. هر چند از شرایط بازی و مسابقه دور هستیم و در ادامه به زمان مشخصی نیاز داریم تا به سطح ایده‌آل برسیم.

وی در مورد تعطیلی لیگ و تأثیر آن بر عملکرد نساجی عنوان کرد:

تیم ما بعد از بردی که در برابر ماشین‌سازی با نخستین حضور آقای فکری بدست آورد، شرایط خوبی به لحاظ روحی و انگیزشی پیدا کرد. قطعاً این تعطیلی بی‌تأثیر نیست و در روند رو به جلوی ما خلل ایجاد کرد اما تمام سعی‌مان را انجام می‌دهیم تا مجدداً خودمان را به آن سطح مطلوب برسانیم. ضمن اینکه تعطیلات لیگ کمک زیادی به برخی بازیکنان مصدوم کرد، بعنوان مثال در تیم ما کاپیتان محمد عباس‌زاده توانست از بند مصدومیت رها شود.

مدافع جوان نساجی در رابطه با کادر فنی جدید و سابق نساجی در فصل جاری گفت:

آقای فکری مربی بادانش و کارآمدی است و کادر باتجربه‌ای دارد که انگیزه، شادابی و طراوت تیم را حفظ می‌کنند و همچنین به بازیکنان جوان بها می‌دهند. جا دارد از آقای مهاجری و کادر خوبش هم‌ تشکر کنم که واقعاً برای بنده و تیم نساجی زحمت کشیدند.

قهاری درباره حضور مجدد علی امیری به‌عنوان مدیرعامل و مالکیت رضا حدادیان در نساجی اظهار داشت:

آقای امیری مدیر کاربلدی است و به هر حال نساجی در زمان مدیرعاملی ایشان به لیگ‌ برتر صعود کرد. امسال هم با حضور مجددشان، سر و سامان گرفتیم.همه ما مازندرانی‌ها و جامعه فوتبال ممنون‌دار امثال خیّرین و سرمایه‌گذارانی چون آقای حدادیان هستیم. در شرایط سخت اقتصادی و  در حالی که فوتبال درآمدزایی ندارد، سرمایه‌گذاری که سالی بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه کند و موجب دلخوشی بخش قابل توجهی از مردم شود، این کار بزرگ، وصف‌نشدنی است.

وی درخصوص بازی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و در میان هواداران پرشور نساجی را چنین عنوان کرد:

واقعاً حس خیلی خوبی دارم. من خودم از کودکی طرفدار نساجی بودم و به ورزشگاه شهید وطنی می‌آمدم و این تیم را تشویق می‌کردم. همیشه آرزو می‌کردم روزی در تیم محبوبم و در مقابل این همه هوادار عاشق بازی کنم که الحمدلله این اتفاق افتاد.

مدافع جوان نساجی درباره روند حضورش در نساجی گفت:

من عاشق نساجی بودم اما شرایطش مهیا نشد و به تهران رفتم و در رده امیدهای پرسپولیس و سایپا بازی می‌کردم که بنا بر مشکلات خانوادگی شرایطی رقم خورد که به تیم امید نساجی پیوستم و همان سال تیم امیدهای نساجی با دو گل من در برابر پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد.

قهاری درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه نساجی در پایان فصل در جدول رده‌بندی تصریح کرد:

ما با اینکه در طول فصل بهترین بازی‌ها را انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم نتایج دلخواه را کسب کنیم، جایگاه نساجی نباید در جدول اینگونه باشد. همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا جایگاهی در خور شأن باشگاه نساجی و مردم مازندران به‌دست بیاوریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!

هفته گذشته تمرین تیم پرسپولیس با یک اتفاق عجیب همراه بود؛ جایی که دروازه‌بان جدید و جوان سرخپوشان با مدافع قطری این تیم کری‌خوانی جالبی داشت و در نهایت این موضوع به یک مصدومیت سخت و دردناک برای محمد گندمی انجامید.

در این تمرین محمد گندمی بار‌ها با عبدالکریم حسن کری‌خوانی داشت و در نهایت او را به یک ضیافت پنالتی دعوت کرد و مدعی شد که می‌تواند شوت مرد سال آسیا را مهار کند، چالشی که از سوی عبدالکریم پذیرفته شد.

البته همه چیز در حد شوخی و خنده بود و عبدالکریم هم که به قدرت ضربات خود ایمان داشت، به محمد گندمی جوان گفت که شوت خود را به وسط دروازه خواهد زد و اگر او بتواند توپ را مهار کند، برنده این چالش است.

محمد گندمی بازیکن جدید تیم بزرگسالان پرسپولیس است که به سهمیه جوانان این تیم اضافه شده تا در دوره مصدومیت علیرضا بیرانوند، این تیم همچنان سه دروازه‌بان را در تمرین خود داشته باشد.

همچنین او یکی از بازیکنان بااستعداد آکادمی پرسپولیس است که حتی از سوی حسین عبدی هم به تیم جوانان دعوت شده، اما این تمرین باعث شد تا او فعلا از فوتبال دور باشد.

در صحنه پنالتی، عبدالکریم با یک شوت هولناک وسط دروازه را هدف گرفت و محمد گندمی که قصد مهار توپ را داشت، با مصدومیت سخت مواجه شد. به نظر قدرت شوت عبدالکریم به حدی زیاد بوده که باعث شده تا هر دو دست گندمی از ناحیه مچ برگردد و دچار شکستگی شدیدی شود.

این در حالی است که با این شکستگی، محمد گندمی برای حدود سه ماه از میادین دور خواهد بود و به عبارتی فصل برایش همین‌جا به پایان رسیده و باید از اواسط تابستان آماده بازگشت به زمین شود.

البته مدافع قطری پرسپولیس از اتفاق پیش آمده برای گندمی به شدت ناراحت بوده و جویای احوال این دروازه‌بان جوان شده است.

منبع:  ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!