Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ‌ خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره برگزاری جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده دیدار سپاهان با پرسپولیس بیان کرد: ما و مسئولان محترم سپاهان در این جلسه نظرات خود را گفتیم و انشاالله در آینده رای اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس تنها توقع اجرای قانون را دارد.

او گفت: رسول پناه به جلسه نیامد و به دلیل انجام کاری دیگر به فدراسیون آمد. مسئول حقوقی باشگاه و مدیر ۲ تیم در این جلسه شرکت کردند.  

پیروانی درباره دلیل اینکه برخی پیشکسوتان پرسپولیس در این پرونده حامی او نبودند، اظهار داشت: کسی از ما حمایت نکرد، اما خدا و هواداران میلیونی پرسپولیس پشت ما بودند. همین که آن‌ها هستند کافی است. البته این روز‌ها برخی پیشکسوتان تماس گرفته و از من اجازه ورود خواستند، اما از همه خواهش کردم چنین کاری انجام ندهند. باز هم می‌خواهم کسی به این پرونده ورود نکند.   این بحث فنی و فوتبالی است  و از پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس خواهش می‌کنم خود را قاطی این موضوع نکنند.  

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد:  افشین پیروانی همراه با میلیون‌ها هوادار برای به نتیجه رسیدن این پرونده تلاش می‌کند و خود را همیشه هوادار پرسپولیس می‌دانم. اگر کار یا تلاشی می‌کنم، وظیفه ام را انجام می‌دهم و باید از حق و حقوق پرسپولیس دفاع کنم.  

او افزود: برای بازی با سپاهان به زمین رفتیم، اما تیم حریف به زمین نیامد. دیگر نمی‌خواهم به جزییات این بحث ورود کنم. مهم‌ترین عامل موفقیت پرسپولیس، هواداران هستند  و در کنار آن‌ها افرادی قرار دارند که از راس باشگاه به پایین، برای تیم تلاش کرده و زحمت می‌کشند تا اتفاق‌های خوبی برای تیم بیفتد.  

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا مدارک جدیدی از سوی باشگاه سپاهان در اختیار کمیته استیناف قرار گرفت، توضیح داد: از کمیته محترم استیناف که ما را برای حضور در این جلسه دعوت کرد و همچنین کمیته محترم انضباطی که به سود پرسپولیس  رای داد، تشکر می‌کنم. باید فکر بازی‌های آینده باشیم.

پیروانی درباره تاریخ صدور رای کمیته استیناف گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم که بخواهم نظر بدهم و باید مسئولان کمیته استیناف پاسخگو باشند.  

او درباره مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: من با تمام بازیکنان در ارتباط هستم و تلفنی با آن‌ها صحبت می‌کنم. باید قبول کرد مشکلات مالی گریبانگیر جامعه و تیم‌های ورزشی شده و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. آرزو می‌کنم اتفاقی بیفتد که بار دیگر آرامش به تیم بازگردد. پرونده‌های زیادی داریم که سبب دلهره تیم شده است.

پیروانی افزود: همین جا اعلام می‌کنم  من مخلص افرادی هستم که می‌توانند دلهره و ناامیدی را از هواداران پرسپولیس دور کنند. مطمئن باشید همه دست به دست هم می‌دهیم تا قهرمانی جدید و اتفاق‌های خوب برای تیم حاصل شود.

او درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت برانکو از پرسپولیس اظهار داشت: درباره این بحث‌های حقوقی از افراد دیگر سوال کنید.  

پیروانی درباره شکایت امیر قلعه نویی از خودش بیان کرد: درباره حاشیه اخیر هم باید بگویم همه برای من قابل احترام هستند و مخلص آن‌ها هستم. همه فوتبالی‌ها را دوست دارم،   اما هر کنشی دیدم،   واکنش نشان دادم. تنها پاسخگوی بحث‌ها و مصاحبه‌ها بودم. بلد هستم به بزرگ‌تر و پیشکسوت احترام بگذارم و برای همه آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال افشین پیروانی تیم فوتبال پرسپولیس کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی