Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هدف کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیروی زمینی ارتش در شمالغرب کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم علی حاجی لو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در آئین بدرقه کاروان همدلی در ارومیه اظهار کرد: کاروان عظیم کمک‌های مومنانه کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش در لبیک به مقام معظم رهبری 5 هزار بسته معیشتی و بهداشتی را روانه مناطق محروم شمال غرب کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم حاجی لو ادامه داد: این هدایا بخش کوچکی از کمک‌های مومنانه و عاشقانه کارکنان این قرارگاه جهت شرکت در جشن همدلی با خانواده‌های عزیز نیازمند کشور است و تعداد زیادی از کارکنان قرارگاه به صورت داوطلبانه درصدی از حقوق خود را در این راه خداپسندانه به هموطنان خود هدیه کردند.
وی اضافه کرد: این کمک‌ها با ۱۶۰ دستگاه خودرو در قالب حدود ۲۶۰۰ بسته معیشتی و حدود ۲۴۰۰ بسته بهداشتی با اجرای رزمایش همدلی در حضور مسئولین و فرماندهان ارشد شهرستان ارومیه با دستور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش پس از برگزاری رژه خودرویی به مناطق هدف رهسپار شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی زمینی ارتش شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید

سردار احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلا خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاع و دلیری داشتیم، که نتیجه آن در محور مقاومت می‌شود، شخصیتی مانند شهید کجباف، شهید محمد تاج بخش، شهید مختاربند و محمدی

به گفته او ۷۷ شهید مدافع حرم خوزستان که بیشترین شهید مدافع در کشور می‌باشد، حاضر شدند که در سوریه و عراق در مقابل داعش بایستند و تا آخرین قطره خون خود جانفشانی کنند.

او می‌گوید: اولین کشوری که جرات کرد به اسرائیل موشک بزند جمهوری اسلامی بود، که آن را موشک باران کرد زمانی که موشک‌های ما به سمت اسرائیل شلیک شد، بیش از ۲۰ کشور به اسرائیل کمک کردند، در مرحله اول گنبد آهنین آنها آسیب دید و موشک‌های ما با اختلاف کمتر از نیم متر به هدف خورد.

به گفته سردار خادم سیدالشهدا این قدرت جمهوری اسلامی است قدرتی که دشمن به آن پی برده است، کشور ما امروز قدرت منطقه است 

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: دشمنان ما بدنبال این هستند که ما در خانواده چیزی بنام مادر نداشته باشد، اما در همین فضا به جوانان و نوجوانان سفارش می‌کنم، که به مادرتان احترام بگذارید، پیامبر اسلام (ص) فرموده است اگر حاجتی داری اول برو سراغ مادرت و از او حاجت بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد