Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:15:00 GMT

برگزاری ۱۵ کارگاه مهارت تربیت فرزند در همدان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۶۰۹

برگزاری ۱۵ کارگاه مهارت تربیت فرزند در همدان

مدیر پیشگیری از وقوع جرم استان همدان از برگزاری ۱۵ کارگاه تربیت مهارت فرزند در همدان خبر داد.

حسین عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی با رویکرد پیشگیری رشدمدار خبر داد و اظهار کرد: امسال  ۱۵ کارگاه مهارتی تربیت فرزند در استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها با رویکرد پیشگیری رشدمدار و حمایت همه‌جانبه از کودکان و نوجوانان در سطح استان برگزار خواهد شد گفت: رویکرد پیشگیری رشدمدار صرفا رویکردی نظری نیست بلکه محوریت این نوع پیشگیری، حمایت همه جانبه از کودکان و نوجوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پیشگری از وقوع جرم استان همدان خاطرنشان کرد: «پیشگیری رشدمدار» به عنوان یکی از زیرشاخه‌های پیشگیری اجتماعی از برنامه‌های اجرایی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان در سال جاری خواهد بود.

وی بیان کرد: پیشگیری رشدمدار با بهره‌گیری از اقدامات ترمیمی و اصلاح‌گر با هدف از بین بردن تداوم بزهکاری در کودکان و نوجوانان شیوه مناسبی در اشکال پیشگیری اجتماعی است.

عسگری عنوان کرد: هدف نهایی پیشگیری رشد مدار؛ احیاء شرایط تربیت عادی است به گونه‌ای که تکامل فردی، اجتماعی و اخلاقی طفل روال عادی خود را طی خواهد کرد لذا در این راستا در سال جاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت ۲۳ مهارت تربیت فرزند ویژه والدین دارای فرزندان ۷ تا ۱۲ سال توسط معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان به عنوان سرمایه انسانی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخودار هستند، ابراز کرد: امیدواریم برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی برای والدین نقش بسزایی در کاهش گرایش نوجوانان به بزهکاری داشته باشد زیرا خانواده‌ها به عنوان کانون تربیت فرزندان نقش اصلی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان وقوع جرم کارگاه تربیت فرزند حسین عسگری پیشگیری رشدمدار تربیت فرزند استان همدان وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • گزارش کارگر و کارگاه نمونه استان همدان
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان