Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجنت کاکا، ستاره سابق برزیلی می‌گوید او در سال ۲۰۰۹ پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی منچسترسیتی را رد کرده و در سال ۲۰۰۳ با تایید طالع‌بینی راهی آث‌میلان شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیر برنامه‌های کاکا، ستاره سابق برزیلی می‌گوید کاکا در سال ۲۰۰۹ پیشنهاد بسیار بزرگ منچسترسیتی برای جذب او به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو را رد کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجنت کا‌کا در یک ادعای عجیب دیگر می‌گوید یکی از علتهای اصلی پیوستن کاکا به آث میلان در سال ۲۰۰۳ خوب بودن طالع او و گرفتن پاسخ مثبت از طالع‌بینی بوده است.

کا‌کا که در سال ۲۰۰۳ از سائوپائولو به آث میلان پیوست شش سال در این تیم بازی کرد و با میلان قهرمان چمپیونزلیگ و سری آ شد. ایجنت کاکا می‌گوید پیش از پیوستن او به میلان، راضی کردن گالیانی رئیس وقت میلان برای مذاکره درباره کاکا دشوار بوده چرا که روسونری در آن زمان ریوالدو و روی کاستا را در اختیار داشته.

ایجنت کا‌کا در این باره گفت:

” من حتی کا‌کا را به اینتر هم پیشنهاد دادم ولی هکتور کوپر نمی‌دانست در سیستم ۴-۴-۲ چطور می‌تواند از او استفاده کند. در نهایت یکی از وکلای میلان اسم کا‌کا را به یک طالع‌بین داده بود و طالع‌بین به او گفته بود میلان باید کا‌کا را جذب کند چون ستاره‌های این بازیکن بدجوری می‌درخشد. این صحبتها باعث شد باریدا مدیر ورزشی میلان هم خواهان جذب کاکا بشود و اینطور بود که گالیانی هم به خرید او رضایت داد”.

مدیر برنامه‌های کا‌کا همچنین از پیشنهاد هنگفت منچسترسیتی برای جذب کا‌کا در سال ۲۰۰۹ می‌گوید و مدعی است کا‌کا این پیشنهاد را رد کرده و در نهایت راهی رئال مادرید شده است.

او در این باره گفت:

” اگر دست میلان بود آنها پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی منچسترسیتی را قبول می‌کردند ولی کا‌کا گفت به هیچ وجه چنین انتقالی را نخواهد پذیرفت. رئال هر سال از میلان می‌پرسید که آیا حاضر است کاکا را بفروشد یا نه. ولی میلان هر سال جواب منفی می‌داد و کاکا هم خوان ماندن در میلان بود. در نهایت میلان بود که کا‌کا را برای فروش گذاشت ولی او خودش حاضر نبود باشگاه را ترک کند. وقتی مساله پیشنهاد سیتی مطرح شد کاکا به صراحت آن را رد کرد و گفت رئال هر چقدر پول بدهد فقط حاضر است بعد از میلان به رئال برود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • پیشنهاد عجیب برای اهدای زمین‌های ایران به اتباع
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟