Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیته استیناف گفت: رأی دیدار سپاهان و پرسپولیس پس از شور و مشورت اعضای کمیته استیناف به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی دادرس در پایان جلسه کمیته استیناف با انتقاد از اینکه فاصله در بحران ویروس کرونا با او رعایت نمی‌شود در مورد این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه سخت و سنگینی بود، دو تا سرپرست محترم از مواضعشان دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تا مدیر حقوقی‌های هم دفاعیات لازم را انجام دادند.

عضو کمیته استیناف درباره اینکه سپاهانی‌ها مدارک جدیدی رو کردند، تصریح کرد: در دفاعیه‌هایشان داده بودند، حالا حرف‌هایشان را گوش کردیم، نزدیک دو ساعت بود جلسه طول کشید. یعنی ریز به ریز، آقای صالحی که مدیریت جلسه را به نحو احسن اداره کردند با سؤال‌های تخصصی! حضرتِ عباسی خیلی جالب بود. کاشکی ما یک دوربین می‌گذاشتیم جلسه را پخش می‌کردیم. حالا آقایان باید بروند شور کنند که نتیجه نهایی به زودی اعلام می‌شود.

دادرس در خصوص اینکه چه زمانی رأی اعلام می‌شود، گفت:  من چون به آخر زمان اعتقاد دارم، حدود 3 هزار سال طول می‌کشد. نه، آقای صالحی دیگر رفتند شور و دور هم می‌شویم و اعلام می‌کنیم. به زودی، دیگر وظیفه‌مان است که باید به زودی انجام دهیم.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان کمیته استیناف کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند