Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:59:04 GMT

برنامه‌های ماه مبارک رمضان از شبکه البرز اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۶۷۴۰

برنامه‌های ماه مبارک رمضان از شبکه البرز اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صادق مقدسی گفت: یکی از ویژه برنامه‌های تلویزیونی مرکز استان البرز در ماه مبارک رمضان «نسیم سحر» است که ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان بوده و به طور زنده و مستقیم از محل آستان مقدس امام زاده حسن (ع) کرج به روی آنتن می‌رود. این برنامه با ایجاد فضایی عرفانی و ترویج آموزه‌های دینی و معرفتی هر روز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه تا ۴:۳۰ دقیقه صبح میهمان البرزی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ویژه برنامه «سیمرغ» اشاره کرد و گفت: در این ویژه برنامه حکایت‌هایی از منطق الطیر با حضور کارشناس برنامه پخش خواهد شد، همچنین در ویژه برنامه «همنشین» از زحمات کادر درمان و پزشکی همچنین خانواده‌های شهدا و جانبازان گزارش‌هایی پخش خواهد شد قصه‌های قرآنی با حضور کارشناسان، شرح دعای سحر از بخش‌های این برنامه هستند و محمدعلی کردمصطفی اجرای برنامه را به عهده دارد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز به ویژه برنامه «ماه عاشقی» اشاره کرد و گفت: ماه عاشقی ویژه برنامه افطار ماه مبارک است که هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ دقیقه از سیمای البرز پخش می‌شود.

مقدسی به ویژه برنامه «رمضان در استان‌ ها» نیز اشاره کرد که به آداب و رسوم مردم در محله‌های کرج و سایر شهرستان‌های استان البرز می‌پردازد. افطاری با خانواده‌های شهدا، تصاویر مردمی از سفره‌های ساده افطاری و گزارش روز از بخش‌های این ویژه برنامه است که توسط سعید طلایی اجرا می‌شود.

وی همچنین به ویژه برنامه‌های حوزه رادیو اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه «قرار عاشقی» در سحرهای ماه مبارک رمضان با بخش‌های مختلف و متنوع عرفانی و معنوی به روی آنتن رادیو البرز می‌رود. حضور وعاظ برجسته استانی در قالب گفتگوهای معرفتی و مذهبی، تفسیر و شرح دعای صحیفه سجادیه، شرح دعای سحر، شرح و بررسی دعای روز ماه مبارک، برگی از نهج البلاغه و همچنین گزارش‌های مستند از آداب و رسوم سحرهای ماه رمضان در روستاهای استان از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آنها پرداخته خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز پخش ادعیه، تواشیح و نواهای عرفانی را از جمله بخش‌های ویژه برنامه سحرگاهی رادیو البرز دانست و گفت: ویژه برنامه قرار عاشقی هر روز از ساعت ۳:۳۰ تا ۵ صبح به روی آنتن می‌رود.

مقدسی به ویژه برنامه «همه دعوتیم» نیز اشاره کرد و گفت: این ویژه برنامه افطار در ماه مبارک رمضان است که به صورت زنده هر شب ساعت از ۱۹:۳۰ الی ۲۱ روی آنتن رادیو می‌رود.

وی اضافه کرد: قرائت یک جز ترتیل قرآن کریم هر روز در ایام ماه مبارک رمضان توسط قاریان برجسته کشوری در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۵ الی ۶ صبح و ۱۵ الی ۱۶ از رادیو البرز موج «اف. ام» ردیف ۹/۹۴ مگاهرتز پخش خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز به ویژه برنامه‌های خبری نیز اشاره کرد و گفت: «بسته خبری ضیافت رمضان» در این ایام با هدف همدلی، همکاری و اشاعه فرهنگ افطاری ساده، تصاویر ارسالی شهروندان از سفره‌های افطاری و سحری میزان کمک اعضای خانواده در تهیه مواد اولیه، پختن غذا و سایر موارد تهیه و روی آنتن می‌رود.

مقدسی به «بسته خبری محله با صفا» اشاره کرد و گفت: در این بسته خبری از محله‌های قدیمی که برنامه خاصی برای توزیع افطاری به نیازمندان دارند البته با توجه به شرایط و فضای کرونایی، گزارش تهیه و پخش می‌شود.

وی به تهیه گزارش‌های مختلف در ماه مبارک با موضوع معنویت اشاره کرد و گفت: در بسته خبری «مواسات در ماه رمضان» از هزار و شش محله‌ای که سازمان تبلیغات اسلامی برای کمک‌های نقدی و غیر نقدی مشخص کرده است گزارش تهیه و پخش خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آداب و رسوم آموزه های دینی برنامه های تلویزیونی تبلیغات اسلامی خانواده بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت ویژه برنامه پخش خواهد شد بسته خبری روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • برنامه «خط رو خط» از شبکه نسیم
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش