Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسوده از برنامه‌ریزی برای توزیع یک میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از امروز نخستین مرکز اطعام مهدوی آغاز به کار کرد و این اقدام به منظور کاهش مشکلات اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حبیب الله آسوده» امروز (۴ اردیبهشت) در مراسم آغاز به کار نخستین مرکز اطعام مهدوی در زائرسرای کرامت مشهد با بیان اینکه قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان ایجاد شده است، افزود: وظیفه این قرارگاه، هماهنگی بین گروه های مردمی و دستگاه های دولتی برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در بحران کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از شروع به کار رسمی قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی در استان خبر داد و اعلام کرد: از امروز در قالب این قرارگاه طبخ و توزیع یک میلیون پرس غذای گرم با مشارکت شورای هیات مذهبی، کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بنیاد مستضعفان انجام می شود.

 

آسوده سهم مشهد مقدس از یک میلیون پرس غذای گرم را ۳۰۰ هزار پرس دانست و افزود: امیدواریم در مشهد مقدس این سهم با مشارکت خیران افزایش یابد.

 

وی ایجاد فرصت برای حضور مردم توسط دستگاه دولتی و خصوصی را در این شرایط مهم خواند و ادامه داد: محور اجرای رزمایش در خراسان رضوی را نماینده ولی فقیه و در شهرستانها ائمه جمعه مدیریت می کنند.

 

مدیکل کمیته امداد خراسان رضوی از فعالیت بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد استان در مشهد مقدس خبر داد و اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان ۳۰ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع می کند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع غذای گرم ماه رمضان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه