Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید پور حضرت با اشاره به اینکه ۳هزار و ۵۴۸ واحد در سامانه جامع انبار مربوط به شهرستان ماسال ثبت شده است افزود: از ۳۲ انبار و مرکز نگهداری کالا ۲۷ واحد فعال و تحت نظارت اداره صمت این شهرستان است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت این واحدها به منزله دریافت کد پیگیری است یاداور شد: در سامانه جامع انبارها از مجموع ۳۲۸۰ واحدثبت شده در بخش دامی، طیور و واحدهای کشاورزی ۳۲۵۱ واحد فعال هستند و از سایر واحدهای کشاورزی اعم از داروخانه و خوراک دام ۲۸ واحد ثبت شده که ۱۱ واحد فعال مربوط به جهاد کشاورزی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ماسال با اشاره به اینکه از ۴۲ واحد صنعتی ثبت شده در سامانه ۱۰ واحد فعالیت می کنند افزود: ۴واحد بهداشتی و درمانی و ۲۶ واحد عمده فروشی و خرده فروشی در شهرستان ماسال فعال هستند .
فرماندار ماسال با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در بحث مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالاهای ایرانی در شهرستان تصریح کرد: رفع بسیاری از مشکلات حوزه قاچاق در سایه حمایت از تولیدات داخلی میسر می شود .
وی در ادامه اظهار داشت: با فرهنگ سازی در سطح جامعه و با ایجاد تغییر در محیط، می توانیم شرایط ارتکاب جرائمی از جمله قاچاق را به حداقل برسانیم.
پورحضرت در ادامه بر لزوم حساسیت، توجه بیشتر و آگاهی بخشی به مردم در زمینه استفاده از انواع مواد غذایی و آرایشی که می توانند پیامدهای خطرناکی داشته باشند تاکید کرد.
فرماندار ماسال در پایان یادآور شد : در دو ماه گذشته شاهد افزایش سودجویی افراد متخلف به منظور دست درازی به انفال و منابع طبیعی بوده ایم که رسیدگی به این موضوع از اولویت های اصلی کمیسیون مبازره با قاچاق شهرستان ماسال در سال جاری است.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها ماسال کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسال کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان ماسال کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان شهرستان ماسال واحد فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران