Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتباه بزرگی در باشگاه استقلال رخ داده که در نوع خود یکه و تنها به نظر نمی رسد!

طرفداری- برخلاف اخباری که منتشر شده، مدافع استقلال پولی دریافت نکرده و رسید پرداختی به او جعلی است.

به گزارش ایلنا، یکی از مواردی که استقلال در روزها و هفته‌های اخیر با آن درگیر بوده پرداخت معوقات بازیکنان خصوصا دو بازیکن خارجی تیم یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ است که پس از روی کار آمدن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه، رسیدگی به این مورد به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های استقلال عنوان شد و وعده پرداخت مبلغی از مطالبات آنها داده شد تا هواداران این باشگاه نگرانی بابت مشکلات بعدی در این خصوص نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز قبل بود که خبر پرداخت مبلغی به دیاباته و میلیچ رسانه‌ای شد که روی خروجی سایت باشگاه هم قرار گرفت ولی بعد از چند دقیقه حذف شد حالا بعد از گذشت چند روز، مدافع کروات آبی‌ها مدعی شده که پولی دریافت نکرده و رسیدی که برای باشگاه ارسال شده جعلی است.

ماجرا از این قرار است که یک هوادار به ظاهر متمول استقلال که پیش از این هم در زمان مدیریت افتخاری و توفیقی برای پرداخت طلب جپاروف اعلام آمادگی کرده بود ولی این کار را در نهایت انجام نداد، در قول و قرار با تیم مدیریت جدید استقلال هم اعلام کرد حاضر است مبلغی به حساب دیاباته و میلیچ واریز کند و مدتی بعد رسیدی از واریز این مبلغ در اختیار باشگاه قرار دارد و استقلالی‌ها هم به گمان پرداخت معوقات بازیکنان خارجی آن را رسانه‌ای کردند ولی پیگیری‌های انجام شده نشان داد رسید مورد نظر جعلی و ساختگی است و میلیچ و دیاباته هنوز پولی نگرفته‌اند.

سوای مشکلاتی که بدهی استقلال به بازیکنان خارجی می‌تواند برای این باشگاه در پی داشته باشد، چنین گاف بزرگی از سوی تیم مدیریتی آبی‌ها یک فاجعه و آبروریزی بزرگ برای آنها محسوب شده و به اعتبار فوتبال ایران و این باشگاه لطمه وارد می‌کند.

عجیب است که با وجود سابقه مشخص آن شخص هوادار و بدقولی‌های گذشته چطور تیم مدیریت جدید راضی به همکاری دوباره با او شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس