Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، چندین بمب در میان گروهی از نیرو‌های ترکیه‌ای در روستای الاهراس در منطقه رأس العین در حومه شمال غربی حسکه سوریه منفجر شد.

به گفته منابع محلی، این بمب‌ها که در زیر خاک کار گذاشته شده بودند صبح امروز (پنج‌شنبه) منفجر شدند که به کشته و زخمی شدن شماری از این نیرو‌ها منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته نیز با منفجر شدن یک خودروی بمب گذاری شده در مقر نیرو‌های ترکیه‌ای در روستای الاهراس شماری از این افراد کشته و زخمی شدند.

بشار جعفری، نماینده سوریه در سازمان ملل پیش از این اقدام ارتش ترکیه در بستن آب به روی ساکنان رأس العین را سلاحی علیه غیرنظامیان توصیف کرد که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار بمب شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی، منابع خبری از افزایش شمار نظامیان به هلاکت رسیده به دست مبارزان مقاومت فلسطین خبر دادند.

منابع خبری اعلام کردند که شمار نظامیان کشته شده در کمین المغراقه در مرکز غزه به چهار نظامی افزایش پیدا کرده است.

شب گذشته، شبکه العربی نیز به نقل از برخی منابع از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب شهر غزه خبر داده بود.

منبع مذکور اشاره کرده بود که در عملیات مقاومت در محور نتساریم ۲ نظامی صهیونیست از لشکر ۹۹ کشته شده و ۸ نظامی دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عبری زبان تعداد کشته و زخمی‌های صهیونیست‌ها را بسیار بیشتر اعلام کردند و گفتند که در عملیات شامگاه یکشنبه مقاومت فلسطین در محور نتساریم در جنوب غزه، ۳ نظامی اسرائیلی کشته و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند.

تصاویری نیز از لحظه جابجایی و انتقال نظامیان کشته و مجروح صهیونیست در عملیات مقاومت در محور نتساریم در جنوب غزه به بیمارستان منتتشر شده است.

کد خبر 6092092

دیگر خبرها

  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته