Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴   ۴۸ ساعت بعد از انتشار اخباری مبنی بر پرداخت یکی از اقساط مالی باقیمانده باشگاه استقلال به هرویه میلیچ این بازیکن اعلام کرد که پولی به حساب او نیامده و مدرکی که دال بر انتقال این پول از نروژ به حساب بانکی اش است نیز تقلبی است.

گفت و گوی ما با میلیچ از حرف هایش درباره دوری از فوتبال و اوضاع فعلی شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: «دلم برای تهران و دوستانم و همینطور برای فوتبال تنگ شده است. امیدوارم با از بین رفتن این ویروس هرچه سریع تر هواداران استقلال را مثل همیشه کنار خودمان ببینیم.»

وقتی از او درباره بحث های مالی یکی، دوماه اخیر سوال می کنیم، او می گوید: «اول از هرچیز باید بگویم این درست نیست که از قول من درباره بحث های مالی حرف های مکرری گفته شده است. هم من و هم شیخ دیاباته می دانیم که فوتبال یک بازی جمعی است و اینطور نیست که فقط به من و شیخ پول پرداخت شود. اگر قرار است پرداختی وجود داشته باشد، باید برای همه و به طور یکسان باشد. ما این موضوع را درک می کنیم و انتظار داریم مدیران استقلال هم این مطالب را در ذهن داشته باشند. البته باخبر هستیم در باشگاه استقلال مشکلات مالی وجود دارد اما من و شیخ ۴ ماه است هیچ دریافتی مالی از باشگاه نداشته ایم.»

مدافع چپ استقلال حرف هایش را اینطور ادامه می دهد: «هرروز درباره ما و مسائل مالی مان خبری منتشر می شود که این موضوع را اصلا دوست ندارم.»

از میلیچ سوال می کنیم که ماجرای پرداختی مالی به او به کجا رسیده و آیا حقیقت دارد که او مبلغی را از طرف یکی از طرفداران استقلال در خارج از ایران دریافت کرده؟ میلیچ پاسخ می دهد: «گفته شد یک نفر با پرداخت ۱۵ هزار دلار بخشی از دستمزد من و شیخ را به حساب مان واریز کرده و من این خبر را در رسانه ها خواندم، اما کاغذی به عنوان رسید به باشگاه ارائه شده، قلابی است و چنین پولی به حساب من واریز نشده است. من بلافاصله بعد از اینکه خبری در این زمینه منتشر شد مدرک را چک کردم و آن را برای وکیلم فرستادم. با کنترل مدرک مشخص شد که این رسید مالی فیک است.»

میلیچ همچنین می گوید: «من فکر می کنم این مضحک و مسخره است و با من و باشگاه و هواداران و رییسش بازی شده است. استقلال باشگاه بزرگی است و نباید مسائلی از این دست داشته باشد. باشگاهی با این عظمت نباید بازیچه دست افرادی قرار بگیرد که مدارک قلابی را به جای رسید های مالی می فرستند.»

بیشتر بخوانید:طغیان 8 استقلال علیه مدیران باشگاه!

وقتی از او سوال می کنیم که آیا مدرک را منتشر خواهد کرد، او می گوید: «در این لحظه فقط می توانم بگویم مدرک مالی ارائه شده حقیقی نیست و من آن را برای باشگاه ارسال کردند تا در این خصوص تصمیم بگیرند. البته من اطلاعی درباره این فرد نداشتم اما آدم های باشگاه او و سوابقش را می شناسند. او با من، کل تیم و شیخ دیاباته بازی کرده است. آنهم در شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی ما تلاش می کند همه چیز مرتب باشد و اعتمادی از بین نرود.»

وقتی از میلیچ درباره مبدا این پرداخت سوال می کنیم، او تاکید دارد: «این پرداخت قرار بوده از سمت نروژ صورت بگیرد که این اتفاق نیفتاده است. من همانطور که گفتم مدارک را به باشگاه فرستادم تا تصمیم بگیرد. واضح است که این پرداخت قلابی است و حقیقت ندارد.»

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه استقلال هرویه میلیچ سوال می کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد