Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیچ پولی به دو بازیکن خارجی آبی ها پرداخت نشده و اسناد صادر شده نیز جعلی هستند.

طرفداری- در حالی که هوادار خارج‌نشین ادعای پرداخت پول دو بازیکن استقلال را داشت، سندی منتشر شده که نشان دهنده جعلی بودن این ادعا است.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات هروویه میلیچ و شیخ دیاباته، دو بازیکن خارجی‌اش پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که خیلی زود از سوی هر دو بازیکن تکذیب شد و هر دو اعلام کردند؛ پولی دریافت نکرده‌اند. با این حال در یکی دو روز اخیر اعلام شده که سند مربوط به انتقال پول به این دو بازیکن ارائه شده، سندی که به گفته میلیچ جعلی است.

میلیچ در این باره به تسنیم گفت:

باشگاه برای من سندی فرستاد که پولم پرداخت شده اما با بررسی این سند مشخص شد که جعلی و قلابی است.

 با نگاهی اجمالی به این اسناد  متوجه می‌شویم که که نامه غلط املایی دارد؛ برای مثال به جای واژه business day نوشته شده business day’s و یا به جای واژه receiver نوشته شده resiver.

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که باشگاه استقلال از این هوادار تشکر کرده بود! حال باید مشخص شود که چه کسانی به این هوادار که سابقه‌اش مشخص است، اعتماد کرده‌اند. این فرد پیشتر نیز ادعاهای کذبی کرده بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد