Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:52:54 GMT

کرونا خشونت های خانوادگی را در ژاپن افزایش داد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۱۶۵

کرونا خشونت های خانوادگی را در ژاپن افزایش داد

تلویزیون ژاپن روز پنجشنبه گزارش کرد با شعار «در خانه بمانید» بسیاری از زوجین مجبور هستند که برای ساعت ها و روزهای طولانی در کنار یکدیگر باشند و به همان نسبت خطر خشونت های خانگی بیشتر شده است.

گزارش شبکه های اجتماعی از این کشور هم حاکی است که تماس با تلفن ها و خطوطی که برای مقابله با پدیده خشونت های خانگی در ژاپن دایر شده، افزایش گرفته است ژاپن این هفته اعلام کرد که یک خط ویژه تلفنی را راه اندازی کرده است تا کسانی که واقعا مورد آزار و اذیت خانوادگی هستند با آن ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سیکو هاشیموتو" وزیر زنان در ژاپن در مصاحبه ای گفت که این خط تلفنی فعلا از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب دایر است و از پایان ماه جاری میلادی به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود و با زبان های تایلندی،  کره ای و ویتنامی نیز پشتیبانی می شود.

اگرچه هنوز داده های رسمی درباره خشونت های خانوادگی منتشر نشده است اما این مقام ارشد ژاپن گفت قرار است پناهگاه ها و مکان های بیشتری با حمایت های مضاعف در اختیار مردم قرار گیرد.

بتازگی زنی ۴۵ ساله به نام "چیکو یوکیدا" در ژاپن دستگیر شد که شوهر ۴۷ ساله خود را به قتل رسانده است خشونت های فراوان دیگری هم در فوکوشیما و ایواتا توسط پلیس اعلام شده است که عمدتا محور آنها خانواده، همسران و کودکان بوده اند.

توموکا گاکان از دانشگاه گاکان در هوکایدو گفت: نشانه های افزایش خشونت های خانگی در سراسر ژاپن به چشم می خورد ولی فعلا آماری تهیه نشده است.

سوگا افزود درهای خانه ها به روی مردم بسته شده است و زوجین طولانی مدت با یکدیگر هستند و به دلایل مختلف می توانند با یکدیگر درگیر شوند بخصوص اگر از قبل با یکدیگر مشکلی داشته باشند در شیوع کرونا شدت می گیرد.

دولت ژاپن از چند روز قبل در سراسر کشور وضعیت اضطراری اعلام کرده و ۱۲۶ میلیون نفر جمعیت را با محدودیت ها و فاصله گذاری های اجتماعی مواجه کرده است تا شیوع کرونا را مهار کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ژاپن کودک آزاری پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ژاپن کودک آزاری ویروس کرونا ژاپن کودک آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد