Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@14:07:05 GMT

اعلام حکم دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۳۲۵

صراط:

مهدی دادرس بعد از پابان جلسه کمیته استیناف بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: جلسه برگزار شد، سرپرستان و مدیران حقوقی دو باشگاه صحبت کردند و دلایلشان را مطرح کردند. این جلسه دو ساعت به طول انجامید. صالحی و دیگر اعضای با مدیریت جلسه و سوالات فنی و دقیق دفاعیات را نوشتیم و امضا کردند.

وی در خصوص تاریخ اعلام دقیق حکم کمیته استیناف عنوان  کرد: بزودی اعلام می‌شود، ماروز پنج شنبه در شرایط کرونایی وقت گذاشتیم و مطمئن باشید بزودی رای اعلام می‌شود

دادرس در رابطه با ارائه مدارک جدید از سوی باشگاه سپاهان گفت: نه، صحبت هایی کردند و فیلمی که اداعا داشتند را آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کیمته استیناف در خصوص حکم ترابیان و کفاشیان عنوان داشت: می‌گویند روز قیامت یک روزش به اندازه سه هزار سال است. ماهم مثل روز قیامت هستیم. این پرونده هایی نیست که سادگی برای دلخوشی آنها صادر شود. یک بحث ها و تهمت هایی مطرح شده است. صالحی پرونده را گرفته است و از مراجع سوال می‌کند. چون او پرونده را تکمیل کرده است اعلام می‌کند.

وی در خصوص اعلام رای سپاهان و پرسپولیس گفت: امروز پنج شنبه است و ان‌شالله هفته آینده صادر می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان کمیته استیناف صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری، از صدور کیفرخواست برای متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی با ترفند ارائه رسید جعلی خبر داد و گفت: اغلب قربانیان رسیدهای جعلی از میان فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و لوازم الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه با وصول شکایت‌های متعدد مبنی بر خرید طلا از طریق پرداخت بانکی جعلی با مشخصات یکسان، پرونده قضایی در شعبه هفت بازپرسی تشکیل و متهم این کلاهبرداری دستگیر شد افزود: این متهم از ۱۸ شاکی پرونده بیش از ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

معاون دادستان قم در خصوص شگرد این کلاهبرداری گفت: این متهم سابقه دار با جستجو در آگهی‌های سایت دیوار و شناسایی فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و اقلام با ارزش، برای اعتماد سازی بخش اندکی از مبلغ خرید را به عنوان بیعانه پرداخت و بقیه را به پرداخت الکترونیکی از سامانه موکول و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده است.

وی با بیان اینکه هشدارهای مکرر در خصوص این نوع کلاهبرداری به شهروندان داده شده است تصریح کرد: در خرید و فروش‌های اینترنتی به خصوص در مبالغ بالا از دریافت وجه اطمینان کامل حاصل کنند و به هیچ وجه به وعده پرداخت‌های زمان دار مانند پرداخت بانکی پایا اعتماد نکنند.

کد خبر 6099439

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد