Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: در استان تهران فرمانداران ۱۸۰ میلیارد تومان جهت مقوله سلامت شهرستان‌های متبوع از محل اعتبارات ارزش‌افزوده روستاهای فاقد دهیاری هزینه کردند که اقدام ارزشمندی جهت حفظ سلامت مردم است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در مراسم رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که در محل سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) شهرستان ری برگزار شد با تقدیر از تلاش مسئولان و همراهی مردم جهت مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: امروز تمام دنیا درگیر بیماری کرونا شده و خوشبختانه عملکرد دولت ایران و تمامی ارکان نظام در این بحران قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر چند امروز ما در بین 10 کشور درگیر کرونا هستیم اما با اقدامات اثربخش در حوزه درمان بیشترین آمار بهبودیافتگان در دنیا داریم و در این زمینه با تدابیر اتخاذ شده توانستیم در ردیف پنجم دنیا در بخش بهبودیافتگان باشیم.

استاندار تهران با بیان اینکه در زمینه تجهیزات پزشکی و تهیه ماسک از بسیاری از کشورهای پرمدعا جلوتر هستیم تصریح کرد: در حوزه سلامت تعهد سیاسی ارکان نظام به این شعار سازمان بهداشت جهانی متعهدانه عمل کرده است.

4500 بسته حمایتی در قالب رزمایش کمک مؤمنان در بین نیازمندان سمنانی توزیع می‌شودرزمایش بهداشتی بسیج در معابر رجایی شهر کرج به روایت تصویرآغاز رزمایش بزرگ مواسات همدلی و کمک مومنانه در استان بوشهر به روایت تصویر

محسنی بندپی سپس افزود: در شهرستان‌های استان تهران در همه بخش‌ها به ویژه حوزه درمان عقب‌ماندگی داشتیم اما علی‌رغم همه کمبودها با مشارکت مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه پاسداران در مقابله با کرونا عملکرد خوبی را رقم زدیم.

وی همچنین گفت: در استان تهران فرمانداران 180 میلیارد تومان جهت مقوله سلامت شهرستان‌های متبوع از محل اعتبارات ارزش‌افزوده روستاهای فاقد دهیاری هزینه کردند که اقدام ارزشمندی جهت حفظ سلامت مردم بوده و قابل تقدیر است.

استاندار تهران با اشاره به لزوم حمایت از خانوارهای آسیب‌دیده از شرایط کرونا خاطرنشان کرد: شیوع کرونا سبب آسیب اقتصادی برخی خانواده‌ها شده که تلاش مسئولان معطوف به رفع مشکلات مردم است، از سوی دیگر امیدوارم همه اقشار نیز در این کمک مؤمنانه و پویش همدلانه مشارکت کنند تا رنج این خانوارها کاهش یابد.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیاردی پرورش ماهی در قفس قشم
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان