Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:59:56 GMT

مدیر کل جدید دامپزشکی استان یزد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۵۵۱

مدیر کل جدید دامپزشکی استان یزد منصوب شد

ایسنا/یزد آیین تودیع و معارفه مدیرکل دامپزشکی استان یزد برگزار و طی آن دکتر علی فاتحی نیا به‌عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان معرفی شد.

این مراسم که امروز پنجشنبه در محل اداره کل دامپزشکی استان یزد و با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های استان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیر سابق، «علی اکبر حدادزاده» مدیر کل جدید دامپزشکی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی فاتحی نیا» مدیر کل جدید دامپزشکی استان یزد با ایراد سخنرانی در این مراسم، گفت: خداوند منان را سپاسگذارم که توفیق خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برهه زمانی برای بنده حاصل شد.

فاتحی نیا با اشاره به آیه ۸ سوره مومنون «والذین هم لاماناتهم و عهدهم راعون»، امانت داری را جزو صفات برجسته مومنین برشمرد و افزود: تمام تلاش بنده در آن است که امانت دار خوب برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مجموعه دامپزشکی بوده و با تعامل سازنده با مسئولین محترم استانی و کشوری زمینه ساز رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه باشیم.

وی در ادامه با بیان آنکه توسعه و بسط اخلاق و معنویت از اهداف عالیه نظام می باشد و هیچ فرد و نهادی بی نیاز از ترویج معنویت نیست؛ اظهار کرد: اینجانب بر حسب وظیفه اخلاقی، شرعی و دینی خود بر توسعه و بسط اخلاق و معنویت اهتمام کامل دارم و از هیچ تلاش فروگذار نخواهم کرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نامگذاری سال های اخیر، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، با محور اصلی "تولید"، اهمیت این موضوع را می رساند که دولت تدبیر و امید با وجود تحریم های ظالمانه دشمن در حال تلاش در خصوص رونق بخشی به رونق تولید بوده و هست. سازمان دامپزشکی نیز به عنوان نهادی  موثر در پیکره دولت و بالتبع آن ادارات کل دامپزشکی نقش موثر در رونق تولید دارند لذا مجموعه دامپزشکی استان با تمام توان در خدمت تولیدکنندگان خواهد بود و از تخصص مجموعه در چارچوب قوانین و مقررات سازمانی جهت رفع موانع بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم به سهم خودمان در محقق شدن شعار سال نقش موثر داشته باشیم.

مدیر کل جدید دامپزشکی استان در ادامه سخنان خود گفت: تامین بهداشت دام را از مولفه های مهم حفظ سرمایه های دامی کشور برشمرد و افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ بیماری مشترک بین انسان و دام شناخته شده است که مجموعه دامپزشکی به عنوان سرچشمه جوشان سلامت نقش موثر در کنترل و پیشگیری از آن ها دارد و دامپزشکی استان نیز با نظارت های بهداشتی مستمر به منظور حفظ بهداشت عمومی جامعه و سلامت شهروندان تمام قد ایستاده و در این وزه با هیچکس مماشات نخواهد داشت.

علی فاتحی نیا برنامه کاری خود جهت موفقیت در مجموعه دامپزشکی را شامل تمرکز مطلق بر انجام صرف وظیفه کاری، تعامل سازنده با کلیه دستگاه های اجرایی علی الخصوص سازمان جهاد کشاورزی، تمرکز بر تصمیم گیری فنی ـ اجرایی و مشورت گرفتن در انجام امور، مدیریت بر اساس علم محوری و  برنامه محوری و کارشناس محوری، متخصص، متعهد و انضباط محوری، اهتمام ویژه به حضور کارشناسان در فارم، تولید با رویکرد بهداشت و سلامت مردم، تحول در حوزه روابط عمومی با توجه به نقش سازنده رسانه ها و مطبوعات در موفقیت نهادها و توجه به تقسیم کار و مسئولیت و توجه به تصمیمات مسئولان در هر بخش، برشمرد.

این مسئول در پایان اظهار کرد: در طول مسیر از کلیه همکاران بخش خصوصی و دولتی مدد خواهیم گرفت تا بتوانیم با یاری خداوند خدمات شایسته و درخور مردم عزیز استان دارالعباده یزد ارائه کنیم.

در این مراسم «علی اکبر حدادزاده» نیز گزارش عمکرد دوران کاری خود را ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دامپزشكي يزد تودیع و معارفه کل جدید دامپزشکی استان دامپزشکی استان یزد مجموعه دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره

ایسنا/زنجان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خرم‌دره گفت: اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره در سال جدید با حضور گروه‌های عملیاتی در روستای انجلین برگزار شد.

 مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی خرم‌دره، اظهار کرد: در این اردوی جهاد دامپزشکی بیش از ۲۲۵۰ راس دام سبک شامل گوسفند و بز علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و بیماری برسلوز تحت پوشش کامل واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این اردوی جهادی، گفت: خدماتی مانند واکسیناسیون دام‌ها در روستاهای هدف علیه بیماری‌های واگیردار دامی و مشترک بین انسان و حیوان، سم‌پاشی دام‌ها و اماکن نگهداری دام، معاینه، ویزیت و پایش بیماری‌های دامی و برگزاری دوره آموزشی ترویجی درباره بیماری‌های دامی ویژه دامداران در منطقه برگزار شد.

حیدری با اشاره به واکسیناسیون بالغ بر ۵۰۰ قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل، بیان کرد: حدود ۱۵ راس دام سبک و سنگین به‌طور رایگان توسط دامپزشکان جهادی ویزیت و درمان شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد