Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی با جاروجنجال و مصاحبه کردن می‌خواهند به جام برسند اما دستشان کوتاه مانده و خواهد ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپهر حیدری در مورد اعتراض برخی مربیان و کارشناسان مبنی بر اینکه نباید در صورت تعطیلی مسابقات لیگ پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند، اظهار داشت:

قهرمانی‌های پی در پی پرسپولیس به برخی‌ها فشار آورده و آن‌ها ناراحتند از اینکه چهارمین قهرمانی هم در انتظار پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فیفا هم تاکید داشته که لیگ‌ها با برگزاری بازی‌ها اگرچه با تاخیر به پایان برسد، اما رقبای پرسپولیس دنبال این هستند که مسابقات بدون معرفی قهرمان تمام شده و کلا نتایج پاک شود.

سپهر حیدری گفت:

بعضا می‌بینیم اظهارنظر‌های غیر حرفه‌ای در این مورد شده و صحبت‌هایی در مورد قهرمانی‌های پرسپولیس می‌شود که نشان می‌دهد ناراحتی آن‌ها از چیز دیگری است. رقبا خوب می‌دانند اگر لیگ ادامه پیدا کند نه تنها به پرسپولیس نزدیک نخواهند شد بلکه فاصله امتیازی‌شان به ۱۵ و حتی ۱۷ می‌رسد؛ به این دلیل که پرسپولیس بازی‌های سخت خود را با تیم‌های بالای جدول انجام داده و با تیم‌های میانه و انتهای جدول مسابقه دارد. باید به یکسری دوستان گفت با مصاحبه کردن نمی‌شود قهرمان شد و بهتر است قبول کنند تیم‌شان ضعیف‌تر از پرسپولیس است. آن‌ها حالا حالا‌ها دست‌شان از جام کوتاه خواهد ماند.

سپهر حیدری بازیکن پیشین پرسپولیس با تاکید بر اینکه این تیم در دورانی افت کرده، اما باز هم رقبایش به آن نرسیدند، خاطرنشان کرد:

هر تیمی حتی اگر رئال و بارسا هم باشند در دوره‌ای افت می‌کنند، اما آن‌ها آنقدر قوی بوده و ثبات دارند که در نهایت قهرمان لالیگا یکی از آن‌ها خواهد بود. در ایران، اما پرسپولیس رقیبی ندارد و بقیه در نتیجه گیری ثبات ندارند. چون زورشان به پرسپولیس نمی‌رسد با مصاحبه کردن و جار و جنجال می‌خواهند موفقیت‌های این تیم را لوث کنند.

سپهر حیدری افزود:

دوره این شکل عمل کردن دیگر تمام شده و بهتر است رقبا به فکر تقویت تیم‌شان باشند تا دنبال تعطیلی بازی‌ها و پاک شدن نتایج. شاید فکر کرده‌اند در جام رمضان شرکت کرده بودند که حالا دنبال پاک شدن نتایج هستند.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سپهر حیدری لیگ برتر ایران سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!