Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:40:07 GMT

دوران پسا کرونا دوران تقویت آموزش ترکیبی است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۶۹۸

دوران پسا کرونا دوران تقویت آموزش ترکیبی است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان در نشست اینترنتی کرونا و مواجهه فناورانه آموزش عالی ایران، گفت: دوران پسا کرونا دوران تقویت آموزش ترکیبی است

خسرو عزیزی امروز در نشست اینترنتی کرونا و مواجهه فناورانه آموزش عالی ایران در پرتو توانمندی‌های یادگیری و یاددهی الکترونیکی از دیدگاه سه گانه مسئله، تصمیم و عملیات، اظهار کرد: خوشبختانه در دانشگاه لرستان به سرعت امکانات آموزش الکترونیکی فراهم شد و تا پایان فروردین‌ماه، ۷۱ درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان از کلاسهای آموزش الکترونیکی استفاده کرده‌اند تا روند تحصیل متوقف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲۹ درصد از دانشجویان دانشگاه لرستان نتوانستند از آموزش الکترونیکی استفاده کنند؛ زیرا برخی از آنها در برخی مناطق جغرافیایی در کشور زندگی می کنند که ممکن است سرعت و کیفیت اینترنت آن مناطق، به اندازه کافی برای استفاده از کلاس‌های مجازی مناسب نباشد یا برخی دانشجویان، مشکلات دیگری همچون مشکلات مالی برای تهیه لوازم کار دارند که ما هم اینگونه مشکلات را منعکس کرده ایم و پیگیر هستیم تا ان‌شاءالله با همکاری وزارت محترم ارتباطات، استفاده از اینترنت برای آموزش مجازی، رایگان شود.

عزیزی افزود:خوشبختانه ۹۰ درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان مباحث آموزشی و تدریس خود را از طریق بسترهای الکترونیکی انجام داده‌اند و رویکرد و تلاش ما این است که به ظرفیت کامل یعنی ۱۰۰ درصد در این زمینه برسیم.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد:یکی از مشکلات نظام دانشگاهی، روش برگزاری کلاس‌های عملی و کارگاهی در شرایط فعلی است که در این زمینه هم پیگیری‌ها برای رفع مشکلات ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ما باید در دوران پسا کرونا براساس تجربیاتی که الان کسب کرده‌ایم از روش آموزش ترکیبی یعنی ترکیب آموزش‌های حضوری و آموزش‌های الکترونیکی و غیرحضوری استفاده کنیم که می‌تواند یک راهکار موفق برای نظام آموزش عالی کشور محسوب شود.

عزیزی بیان کرد: در دوران پسا کرونا بایستی موضوع آموزش‌های از راه دور را در نظام آموزش عالی کشور، تقویت کرد.

 در این نشست، برخی مدیران آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه‌های کشور نیز دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را درباره اقدامات انجام شده در راستای آموزش الکترونیکی بیان کردند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خسرو عزیزی رئیس دانشگاه لرستان همه علیه کرونا آموزش الکترونیکی دوران پسا کرونا دانشگاه لرستان آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود