Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@06:01:56 GMT

رادیو رسانه‌ای گرم و صمیمی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۰۸۸۶۹

رادیو رسانه‌ای گرم و صمیمی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،رادیو درکشورمان ۴ اردیبهشت ۱۳۱۹ در تهران با نام رادیو تهران گشایش یافت.

در سال ۱۳۳۶ نام رادیو تهران به رادیو ایران تغییرنام داد.

توسعه فرهنگ عمومی و آشنا کردن مردم به ‌اصول زندگی نوین، توجه به وحدت ملی، مبانی ملیت و حفظ استقلال وشرح تحولات کشور، ازمهمترین اهداف ایجاد رادیو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو تبریز هم از سال ۱۳۲۵ به عنوان دومین رادیو در کشور شروع به پخش برنامه کرده است.

باتوجه به حضور رادیو در همه مکانها و زمان‌ها، می‌توان گفت، رادیو یکی ازمهمترین رسانه هاست آن هم ازنوع شنیداری، دربخش آگاهی بخشی واقناع سلایق وذوق افکارعمومی و مخاطبان همیشگی اش، توانسته است رضایت بیشترمشتریانش را بدست بیاورد.

۸۰ سال بامردم بودن  و برای مردم بودن، ازمهمترین مولفه‌ها و ویژگی‌هایی است که، این رسانه را به عنوان رسانه گرم کرده است.

۸۰ سال، زمان دوری نیست؛ حتما هنوز هم خیلی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هستند که برای نوه‌هایشان از آن روز‌های ورود رادیو به ایران خاطره‌ها گفته‌اند. از شب‌هایی که چند تا همسایه در یک خانه که صاحبش رادیو داشت جمع می‌شدند، تا دیروقت دور کرسی می‌نشستند و با اشتیاق به قصه‌های رادیو گوش می‌کردند. این داستان‌ها گاهی قصه شب بود، زمانی هم ماجرا‌هایی مثل آخرین خبر‌های جنگ جهانی، کودتای ۲۸ مرداد و هزار جور واقعه ریز و درشت دیگر.

  با وجود پیشرفت روزافزون تکنولوژی های ارتباطی و ارتباطات چند رسانه ای و رسانه های جمعی رادیو همچنان همان رسانه گرم صمیمی و مؤثر خانواده های ایرانی است که در برهه های مختلف همراه لحظه های پر شور و شکوه مردمان ایران اسلامی بوده است.

رادیو به عنوان یک رسانه قدیمی، به گفته پیشکسوتان بزرگوار آن، همچنان به دلیل فضای گرم وصمیمی که در برنامه‌های آن وجودارد، مخاطبان خاص خود را هم به دنبال دارد.

۸۰ سالگی رادیو، این جعبه جادویی را به همه بزرگوارانی که در رادیو، با خوشی مردم، خوش بودند و باگریه مردم، گریان و همیشه سعی کرده اند، شادی را به مردم، ارمغان و هدیه دهند، تبریک گفته و آرزوی سلامتی برای همه تلاشگران آن را دارم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه قدیمی تاسیس رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۰۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد

امتداد - سومین نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی عصر امروز دوشنبه 10 اردیبهشت سال جاری، در سالن اجتماعات ساختمان آموزش برگزار شد.

به گزارش پایگاه بخری امتداد ، در این نشست الهام مدیر زارع معاون اداره کل حسابداری و امور سهام به ارائه گزارش جمع بندی شده در حوزه مشارکت کارکنان در پذیره نویسی سهام بانک، آتوسا کاملی معاون امنیت اداره کل امنیت و زیرساخت گزارشی از برون سپاری پروژه‌های BCMS –  ISMS و آزمایشگاه امنیت سایبری، سمیه صیقل اردکانی معاون اداره کل اطلاعات اعتباری گزارشی با موضوع جمع آوری اطلاعات تسهیلات، نسترن یزدانیان معاون اداره کل  بانکداری خرد و امور باجه ها گزارشی با موضوع باجه‌های روستایی و توسعه خدمات، محمد چلچراغی معاون سیستم های ستادی اداره کل تامین و نظارت بر سامانه های نرم افزاری گزارشی در حوزه بانکداری الکترونیکی و حسنا اسکندری معاون سرمایه انسانی اداره کل سرمایه انسانی و رفاه گزارشی با موضوع مسیر ارتقاء شغلی ارائه کردند.در ادامه برنامه پرسش و پاسخ با مشارکت معاونین در خصوص موضوعات مطروحه برگزار شد.
در پایان نشست دکتر شیری در جمع بندی مباحث مطروحه هدف از برگزاری جلسات را بهره گیری از ظرفیت ها و ایده های خلاقانه و جدید معاونین بانک در راستای بهبود روند امور و ارتقاء کمی و کیفی عملکرد بانک در حوزه های ستادی و اجرایی ذکر کرد که مشروح آن در بخش بعدی خبر ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم